Oksettaa suhteet, joissa nainen on miestä vanhempi
Kommentit (22)
Joo! Ja minä peräti 10kk miestäni vanhempi. Tosi oksettavaa....
Hyi Mä olen miestäni 3,5v vanhempi.
Minä olen päivän vanhempi (oikeastaan viisi tuntia, vuorokausi vaihtui)
Mulla ja miehellä sama syntymäpäivä, en ole varma kumpi vanhempi. Pitääkin ottaa selvää, jos synnyin ennen miestäni eroan välittömästi. Hyi!
Minua oksettaa vain jos juon liikaa alkoholia ja ehkä jotkut kuvat missä on mätäneviä raatoja. Kauheaa varmaan jos oksettaisi noin helposti kuin aloittajalla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:36"]Minua oksettaa vain jos juon liikaa alkoholia ja ehkä jotkut kuvat missä on mätäneviä raatoja. Kauheaa varmaan jos oksettaisi noin helposti kuin aloittajalla.
[/quote]
Aloittaja on varmaan raskaana. Kyllä se siitä, kunhan vauva syntyy :)
Enemmän kuitenkin oksettaa ne tyttö 15.v ja mies 28.v -parit.
Mua oksettaa vanhat limaiset äijät, ihan vaikka ne olis yksin. YÖK.
Oksettaa ihmiset, jotka jaksaa vaivata päätään toisten yksityisasioilla.
Just tässä kuolailen 17 vuotiasta poikaa. Pyytäisin treffeille heti kohta kun täyttää 18 mutta sillä on tyttöystävä!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:28"]
Minä olen päivän vanhempi (oikeastaan viisi tuntia, vuorokausi vaihtui)
[/quote]
No hyi!!! Oksensin vähän suuhuni... Ootko ihan pedofiili??
Uuh, ääh, lääh. Ihanaa oksetuttaa jotain v-palstalaista. Terveisin miestään vanhempi nainen :D
Voi kamala. Ihan kauhea ongelma sulla. Onko sulta joku ns. vanhempi nainen vienyt miehen?
Onko sulla luotettavaa tahoa jonka kanssa voisit työstää tuota ongelmaasi?
Ai. Mua kyllä ei. Voisin hyvin ottaa vaikka 16-vuotiaan. t. nainen 47v
Näin nettitreffeissä naisen, jolle kelpasi vain itseään vähintään yhden vuoden nuorempi nainen ja jopa kuusi vuotta nuorempi mies, mutta ei itsensä ikäinen tai vanhempi. Nainen oli vähän keskivertoa rumempi.
Se oli kyllä pervoin näkemäni naisen deittiprofiili.
-Mies 29v + 1v-
Hmm... mun ex-aviomies oli mua 1v 5 kk nuorempi ja nykyinen aviomies 10 kk nuorempi. Olen siis SARJAPEDARI!!!!!!!!!!
Minusta paljon luonnollisempaa niin päin. Harva nelikymppinen mies kykenee enää tyydyttämään ikäistään naista seksuaalisesti ja miehet kuolevatkin keskimäärin monta vuotta nuorempana.
No hyi! Mä olen 5v vanhempi miestäni;D