Jos miehet katsoo tissejä niin entä naiset?
Miehistä sanotaan että katsovat persettä ja tissejä. Mitäs naiset katsoo? Kuullut muutamankin kerran että naiset eivät ole niin visuaalisia eli eivät katso mitään, miehiin verrattuna. Mut liekö se asia niinkään?
Kommentit (44)
Käsiä! Ja nenää! Must check. Enpä oikein muuta katsele.
Naisia tsekkailen jos on aivan jättimäiset tissit. Itselläni isot ja tulee jotenkin hyvä mieli kun näkee muita isotissisiä. Weird.
Öö, oon nainen ja ihan hetero, mut kyllä mäki tsekkaan toisten naisten tissit/ peffan/ uuman. Ja samaa huomaan muidenkin tekevän. Miehissä katson kokonaisuutta. Eka kasvot, sitten hartiat, käsivarret, "etumus" (jos mahiksia, myös takamus) ja muutenkin siis sopusuhtaisuutta. Rh-pellet, joiden ylä- ja alakroppa on täysin eriparisia, näyttävät jotenkin säälitäviltä.
Oletan että tässä tarkoitetaan mitä naiset katsovat miehissä. Eli kasvoja, käsivarsia ja persettä :-)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:10"]
Miehistä sanotaan että katsovat persettä ja tissejä. Mitäs naiset katsoo? Kuullut muutamankin kerran että naiset eivät ole niin visuaalisia eli eivät katso mitään, miehiin verrattuna. Mut liekö se asia niinkään?
[/quote]
lisäksi on ne säärimiehet
Käsiä. Isot ja vähän karut kädet miellyttää silmää. :) ja etupakkaus + peppu tietysti. Kyllä se istuvammissa housuissa nätisti pullottaa!
Koko olemusta, ilmettä, kasvoja, hartioita, pituutta, ryhtiä. Aivan kaikkea katson, mutta hyväksyvin silmin.
kasvoja ja kokonaisuutta. kasvoista sitä, onko hymyä ja pilkettä silmissä vaiko myrtsi. kokonaisuudesta sitä, että onko sopivan rennon oloinen, vaatteet, kengät, hiukset, laukku. en pidä trendipelleistä tai pukumiehistä. oikeastaan katson varmaan tuota kokonaisuutta ensin, sitten kasvoja, sillä kokonaisuuden havaitsee kauempaa jo.
Mielestäni kaikkein seksikkäin kohta miehessä on se osa selästä, joka jää esiliinan ylä- ja alanarujen väliin.
Naisilla välähtää silmissä himokas katse, jos miehellä on paksu lompakko.
Niska, hartiat, rintakehä. Tarkistan kuinka turvalliselta tuntuisi painautua vasten.
Tsekkaan kokonaisuuden, josta naama ja hartioiden leveys tärkein. Jos pääsee tarkastuksesta läpi, niin katson vasemman nimettömän.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:04"]
[/quote]
Surullista jos aidosti uskot näin. Ehkäpä uskomus on selvitymiskeinosi?
Minä katson silmiä eli sitä pilkettä niissä. En hae pepsodent-hymyä, mutta pidän siitä, kun miehellä on puhdas hymy. Myös sellainen tietty rosoisuus, miehekkyys vetoaa minuun. Ei liian hieno.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:04"]
[/quote]
Surullista jos aidosti uskot näin. Ehkäpä uskomus on selvitymiskeinosi?
[/quote]
Pieni kärjistys, mutta kyllä status, itsevarmuus ja miksei varakkuuskin on juuri niitä asioita jotka saa naisen silmissä syttymään jotain samalla tavalla kuin miehen silmissä vaikka isot rinnat.
- Raamikkaat kasvot
- leveät hartiat
- Hauikset
- pieni ja karvainen pömppövatsa vanhemmalla/ siloiteltu sixpack nuorella
- Selvästi treeniä ym.harjoitusta saanut pehva
- Vaatetus, josta voi päätellä ettei ko. mies ole ainakaan huonosti varustettu
Viileä kesä on tarkoittanut kohdallani vain parannusta liikenneturvallisuuteen...
käsivarret, siis kyynärpää-ranne.
Mä katon naisessa kaikkee paitsi mahaa ja selkää. Ja nainen saa katsella mua kaikkialle.
Minä, nainen katson mm. silmiä, kasvoja, hiuksia, peppua, käsivarsia, vatsalihaksia, rintalihaksia. Vahvat, lihaksikkaat (rajansa kaikella toko) kädet ja rintalihakset aiheuttavat booomchikawauwauuu -reaktion. Toisaalta kyse on myös hyvin paljon kokonaisuudesta, eihän ne toisaalta auta yhtään jos kasvot on hirveät ja ruma sikaniska sekä löysä peppu ja vielä vaikkapa tikkujalat tms.
Jalkoja (reisiä/sääriä)!