Banaanisuukko tekee paluun!
Kommentit (35)
Aivan mahtavaa! Päivän paras uutinen 😃. Olen laittanut heille tämän toiveen sähköpostilla. Kiitos Brunberg!
Onko joku jo nähnyt näitä kaupoissa, missä kaupassa myydään?
Minusta se banaanisuukko oli imelänmakuinen, jos oikein muistan. Ja mokkasuukot ovat ihan hirveitä. Vanilja menettelee. Tykkään oikeastaan ainoastaan niistä mansikkasuukoista. 25 kpl laatikko on ihan järjettömän suuri, mutta jos kaupassa näkisin 6 kpl boksin, voisin ostaa.
Banaanisuukko on ollut aina paras niistä.
Mokka on ällömakea, vanilja liian mauton, mansikka liian perusmaku liian makea.
Banaanin maku on kaikessa hyvä, eikä siihen kyllästy.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin laihduttajan versiota pusuihin ja muihin tuotteisiin. Terveelliset mutta hyvät versiot.
Pusussa on alle 100 kaloria, joten kyllä ne laihduttajallekin sopii. Normaali ruokavalio sallii silloin tällöin syödä mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikin olla Huulitäytesuukko nimeltään nykyään.
Potoxpusu :D
Vieläkö joku luulee, että huuliin laitetaan botoxia?
Maistettu ja ei ole samanlainen kuin aiemmin. Maku on aivan erilainen ja siis paljon huonompi. Ei tarvitse ostaa toista kertaa.
Monestiko jutussa sanottiin että ollut vuosikausia poissa? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Maistettu ja ei ole samanlainen kuin aiemmin. Maku on aivan erilainen ja siis paljon huonompi. Ei tarvitse ostaa toista kertaa.
Totta, makua on muutettu, ei maistu yhtään banaanilta ja värikin on erilainen.
Suukot ovat ainoa makeinen, josta pidän. En vain löydä niitä kaupoista joissa käyn. :(
Vierailija kirjoitti:
Suukot ovat ainoa makeinen, josta pidän. En vain löydä niitä kaupoista joissa käyn. :(
Osta netistä postipakettina, esim. Kärkkäisellä on näkynyt.
Voit antaa suukon mun banaanille. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Voit antaa suukon mun banaanille. Kiitos.
Minähän en homostele, meneppäs siitä Tinderiin seuraa hakemaan.
Voisin ostaa pelkästään sitä vaahtoa, jos saisi alkuperäisellä reseptillä :D