Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko puolisosi fb-kaveri

Vierailija
24.07.2015 |

kuinka nykyisin on käytäntö?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen?

Vierailija
2/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai? Kuten kaverieni, sukulaisteni ja vanhempieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöstä en tiedä, mutta oli fb-kaverina jo ennen seurustelun aloitusta, en ole nähnyt syytä poistaa kavereista!

Vierailija
4/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :D

Vierailija
5/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:12"]Käytännöstä en tiedä, mutta oli fb-kaverina jo ennen seurustelun aloitusta, en ole nähnyt syytä poistaa kavereista!
[/quote]

Sama.

Vierailija
6/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja kiinnostaa kyllä tietää miksi joku ei ole :)

Vierailija
7/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin jos mies olisi Facebookissa. Mut kun ei ole.

Vierailija
8/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Molemmilla fb-tilit.

Vierailija
9/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, olen. Olen myös äitini, veljeni ja lasteni fb-kaveri.

Vierailija
10/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en ole facessa.

Vierailija
11/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen :D

Vierailija
12/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis olla? En todellakaan jaksa näiden pariskuntien päivityksiä; voi kultsi ihana ilta kera viinin -YÖK, kiitti muru kalareissusta- YÖK, jaksaisitko lähtee iltakävelylle ja terassille - YÖK. MV, eikö näitä asioita voi toimittaa face to face ilman bookkia. Asuvatkohan edes samassa osoitteessa oikeesti, ällöttävää söpöstelyä ja lapsellista. Voi että meillä menee hyvin!

Vierailija
13/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:14"]

Olen ja kiinnostaa kyllä tietää miksi joku ei ole :)

[/quote]Samaa mietin, kiitos:) -ap-

Vierailija
14/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:20"]Miksi pitäis olla? En todellakaan jaksa näiden pariskuntien päivityksiä; voi kultsi ihana ilta kera viinin -YÖK, kiitti muru kalareissusta- YÖK, jaksaisitko lähtee iltakävelylle ja terassille - YÖK. MV, eikö näitä asioita voi toimittaa face to face ilman bookkia. Asuvatkohan edes samassa osoitteessa oikeesti, ällöttävää söpöstelyä ja lapsellista. Voi että meillä menee hyvin!

[/quote]

Vaikka me ollaan fb-kavereita miehen kanssa, ei silti ole yhtään mainitsemaasi päivitystä meidän kummankaan profiilissa näkynyt. Ei taida edes yhteiskuvaa olla missään! Saatan siis kyllä jotain miehestä päivittää, mutta en niin, että viestittäisin suoraan miehelle. Esim. "Mies" lähti poikien saunailtaan, kiinnostaisiko ketään lähteä minun kanssa lenkille? <- tämä siis vain essi esimerkki, ei todellinen päivitys sekään :) Osaamme kommunikoida ihan livenäkin. Nämä parit, jotka näitä onnellisuus-päivityksiä jaksavat päivästä toiseen laittaa, antavat itsestään sellaisen todistelu mielikuvan, ainakin minulle. Muutama tällainen pari löytyi joskus omista kavereista, eivät ole yhdessä enää.

-4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan