Makaronilaatikon kanssa SINAPPIA - käyttääkö kukaan muu? :D
Jauheliha-makaronilaatikko ketsupilla ja sinapilla...nams! Joskus penskana keksin, että sinappi kuuluu sen mausteeksi, ja nykyäänkään en syö sitä "oikein" eli vain ketsupilla. Ja voi pojat, kun sitä aina jaksetaan päivitellä! Sukulaisissa, appivanhemmilla, kavereilla.... Olenko tosiaan niin kummajainen? :D
Kommentit (5)
En oo kokeillut mutta kun muut syö uutta perunaa voilla niin mä vedän sinapilla:D ja kaveri vetää parhaat, kaurapuuroa ketsupilla sekä anoppi joka syö grillikanaa lettuhillolla.
Minä syön kylmää pannaria sinapilla. Olen kyllä kokeillut makaronilaatikkoakin, ei se paskempaa ollut.
Meidän lapsi syö joulukinkkunsa ketsupilla höystettynä.
No minä en syö edes kinkkua sinapilla, voin kyllä syödä sinappia vaikka paljaaltaan. Kanat ja lihapullatkin lettuhillolla ymmärrän, koska olen ostanut joskus jotain sweet chili -soosia joka maistui mielestäni vain jollekin mansikkahillolle sitä lihapullien kanssa vetäessäni.
Mä nauroin kun youtubessa näin jonkun tekevän jotain karmeaa kaurapuuro-lenkkimakkarasotkua, kunnes paljastui että miesystäväni sotkee tosiaan makkaraa kaurapuuroon.
Toinen friikki ilmottautuu!
On se kumma, miten noin pieni asia tuntuu olevan monelle niin kovin hämmentävää, että pitää kerta toisensa jälkeen ihmetellä :D