Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halveksin salaa tupakoivia ihmisiä

Vierailija
24.07.2015 |

Ääneen en tätä sanoisi enkä koskaan huomauttele asiasta tupakoiville ihmisille enkä mitenkään yritä käännyttää heitä. Kuitenkin tapana minusta tupakointi on inhottava. Vaikka ennen suuri osa ihmisistä poltti niin jotenkin se ei ole oikein tätä päivää. On vaan juntin näköistä kun vaikka nätti nuori nainen seisoo sätkä suussa ulkona. Olin vähän aikaa sitten häissä ja morsian röökaamassa ulkona oli kyllä näky joka vei muuten kauniista ulkomuodosta kaiken tyylikkyyden.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on todella vastenmielistä ja rumentaa ihmisen.

Vierailija
2/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:59"]Ääneen en tätä sanoisi enkä koskaan huomauttele asiasta tupakoiville ihmisille enkä mitenkään yritä käännyttää heitä. Kuitenkin tapana minusta tupakointi on inhottava. Vaikka ennen suuri osa ihmisistä poltti niin jotenkin se ei ole oikein tätä päivää. On vaan juntin näköistä kun vaikka nätti nuori nainen seisoo sätkä suussa ulkona. Olin vähän aikaa sitten häissä ja morsian röökaamassa ulkona oli kyllä näky joka vei muuten kauniista ulkomuodosta kaiken tyylikkyyden.
[/quote]

Minusta myös ällöttävä tapa. Mutta en pysty sanomaan että halveksin kun pari hyvää ystävääni tupakoi. Mutta ihan käsittämätöntä että tekevät sitä. Ja tupakoiva ihminen on ruma näky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.
Ehkäpä sun mielipiteelläsi ei ole merkitystä tupakoiville ihmisille.
Itse ainakaan en jaksa välittää muiden mielipiteistä. Mä tupakoin ja se on mulle pinttynyt tapa. Ehkä joskus lopetan ehkä en. Sen näyttää aika sitten.

Vierailija
4/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa tupaikoivia ihmisiä minäkin halveksin. Turha sitä tyhmyyttä on salata...

Vierailija
5/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä halveksin sellaisia ihmisiä jotka eivät tupakoi,on todella halveksuttavaa että sellaiset ihmiset jotka eivät tupakoi,arvostelevat tupakoivia ihmisiä.Teillä tupakoimattomilla ei ole mitään oikeutta arvostella tupakoivia koska teillä ei ole mitään käsitystä tupakoinnista.Halveksin teitä.

Vierailija
6/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans tulin koko keskusteluun siksi, että otsikosta ei selvinnyt, halveksiiko ap salatupakoitsijoita vai pitääkö halveksinnansa salassa :)

Vierailija
7/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä halveksin tupakoijia ja tupakoimattomia. oisitte kuin minä!

Vierailija
8/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:16"]

mä kans tulin koko keskusteluun siksi, että otsikosta ei selvinnyt, halveksiiko ap salatupakoitsijoita vai pitääkö halveksinnansa salassa :)

[/quote]

Sama juttu :D

Vierailija
9/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksun niitä jotka yrittävät lopettaa onnistumatta siinä. Itse olen onnistunut ja helposti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän