Listataan vähäkalorisempia ruokia
Okei, rupesin siis dieetille (kolme päivää sitten :D), rekisteröidyin sivustolle jossa kirjataan ylös syödyt ruoat ja niiden kalorit. Ja nyt oon ihan hämmästynyt siitä miten paljon KAIKESSA on kaloreita! Esim. ostin Vaasan parhaat jyväviipaleet-leipää, okei juu, on runsaskuituista jne., mutta siis 164 kaloria YHDESSÄ viipaleessa! Sehän on aivan järjetön määrä, jos nyt vaikka vertaa, että Mars-patukassa on 212kcal. Ennemmin mä sen suklaapatukan syön, jos kerran kyseinen leipä juustolla ja tomaatilla sisältää enemmän kaloreita. Siis YKSI onneton leipäpala.
Oletan, etten ole ainoa tällä palstalla joka tuskailee painonsa kanssa, joten olis kiva saada vinkkejä, mitkä on niitä kevyempiä vaihtoehtoja. Tänään löysin Salosen ruissämpylöitä, vaan 60kcal kokonaisessa sämpylässä, jee :D Kurkku on tietty kestosuosikki, sehän on melkeen pelkkää vettä jne. ;ulla on kaloriraja 1000 päivässä, joten tietysti haluaisin mahduttaa siihen ruokaa niin, ettei jäisi nälkä.
Eli vähäkalorisempia vaihtoehtoja kehiin! Jos joku tietää mikä on kaloriköyhin pakastepizza, otan tiedon ilolla vastaan ;)
Ja juu, ei tarvitse saarnata hiilareista ja kitudieeteistä. Tiedän, että kaloreiden laskeminen toimii mulle.