Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16 vuotta ja raskaana?

Vierailija
24.07.2015 |

Moikka,

olen alkanut epäillä olevani raskaana ja olen vasta 16 vuotias :( masuni tuntuu jotenkin painavalta ja turvonneelta ja masun sivuille vihloo välillä todella kovaa, myös virtsaamisen tarve on lisääntynyt huomattavasti ja vessassa saa rampata kokoajan, olen myös alkanut voida pahoin ja tuntuu että ruoka ei tahdo aina maistua niin hyvin. Mitä alkuraskauden oireita teillä on ollut ennen plussaa? toivon pikaisia vastauksia! :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että ahdistaa olla nuori ja luulla olevansa raskaana, mutta mitä nämä aloitukset aina on, ihan kuin meillä olisi täällä jotain kristallipalloja tai tietoa, jota et saa muualta netistä?

1. Googlaa ensiraskauden oireet

2. Odota menkkoja

3. Jos ei ala tee raskaustesti

Vierailija
2/4 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käyt ostaa testin aloita siitä sit ota yhteyttä terveyskeskuseen ja he selvittävät miten pitkällä raskaus on. Siitä sitten keskustelet vanhempien ja ammattilaisten kanssa että mitä seuraavaksi. Älä viivyttele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, pitää käydäkkin sitten tänään ostamassa se testi! :-) vähän kyllä jännittää :(

Vierailija
4/4 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noita oireita, mutta lantion jomotus liittyy lähinnä ovulaatioon. Olen ollut kolmesti raskaana, ja joka kerta oireet on olleet vähän erilaiset.