Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpöilyä ja flunssaoireita jo kaksi vuotta

28.02.2022 |

Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Muistan mulla olleen flunssa 2 vuotta sitten ja se jäi päälle. Sitten tuli korona mutta testiin ei vielä päässyt. Sairautta pidettiin flunssana, joskin labroja ja keuhkokuvia otettiin yksityisellä. Muita oireita oli pääkipu, nivelkipuja, hengenahdistus, väsymys ja aivosumu. Vuoden päästä otettiin lisää labroja ja löytyi kaakossa olevat tumavasta-aineet. Suljettiin astma pois ja sepelvaltimotauti. Lähete reumapolille ja lääkekokeilu Oxiklorin. Meni puoli vuotta niin nivelkivut helpottivat. Muut oireet jatkuu. Talvella turhauduin taas ja varasin ajan infektiolääkärille. Otettiin lisää labroja ja löytyi lektiinitien puutos joka ei kuitenkaan yksinään aiheuta oireita. Liittyy siis immuunipuolustuksen poikkeamaan. Lääkekokeilu Montelukast jota olen syönyt nyt kuukauden ilman apua. Olen seurannut nyt oireitani koska todella toivoin että Montelukast auttaisi. Kuitenkin viikoittain lämpöä, 37,5 ja flunssainen olo kurkun karheuksineen. Seuraavaksi kokeillaan kortisonia ja jos se auttaa, ilmeisesti Trexan edessä.
Ja ennenkuin joku keksii sanoa, niin lämmön nousuun liittyy flunssaoireita eli pelkästään mittaria en tuijota enkä edes mittainen enää kovin usein. Tiedän olostakin mikä on tilanne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle teki tuota homeasunnossa asuminen, kun muutin niin oireet hävisivät Pisan pysyvästi.

Vierailija
2/3 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis facebookis lektiinitien puutos ryhmä. Olis kiva jakaa kokemuksia. Itse sairastan lähes koko aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva vaihtaa kokemuksia. Nyt olis lektiinitien puutos ryhmä faces

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme