Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotilanne - ketään ei kiinnosta vointini

Vierailija
24.07.2015 |

Kaikilla on vaan hirvee kiire joko kauhistella, tai tulla kertomaan, miten arvasivatkin jo tämän tai olivat oikeassa tms. Ketään ei kiinnosta kysyä mun vointia tai ees halata.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei sääliä heru !

Vierailija
22/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit on tekeytymässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:56"]IHMISET JOTKA NYT SANOVAT; ETTÄ TIESIVÄT; ETTE SUHTEESTANNE TULE MITÄÄN; TUNTEVAT VARMAAN VOIMATTOMUUTTA JA SURUA; KOSKA YRITTIVÄT SÄÄSTÄÄ SINUA TÄLTÄ JO SILLOIN; KUN ENSIMMÄISEN KERRAN SANOIVAT; ETTÄ JÄTÄ SE MIES: SE TUNTUU PAHALTA KATSOA; KUN TOINEN PILAA ELÄMÄNSÄ JA JOSKUS; KUN ERO TULEE; SAATTAA SUUSTA PÄÄSTÄ SELLAINEN SAMMAKKO; ETTÄ MÄHÄN VAROITIN: LUULTAVASTI NÄMÄ IHMISET EIVÄT TEE SITÄ PAHUUTTAAN VAAN PÄIN VASTOIN: OLIVAT AINOAT TARPEEKSI ROHKEAT SANOMAAN SINULLE SUORAAN JO SILLOIN; KUN OLITTE YHDESSÄ; ETTÄ MIES ON KELVOTON: SELLAISTA ON VAIKEA USKALTAA SANOA: VOISIT YRITTÄÄ VIESTITTÄÄ HEILLE; ETTÄ OLET PALASINA: OLEN AIVAN SATAVARMA; ETTÄ HEIDÄN PÄTEMISELTÄ VAIKUTTAVA KÄYTÖKSENSÄ LIEVENISI JA SAISIT KUNNON HALAUKSIA: LUULTAVASTI HE SANOVAT "MÄHÄN SANOIN" JUURI SIKSI; ETTÄ OLIVAT SINUSTA JO ALUKSI NIIN HUOLISSAAN: VAIKKA SE KUULOSTAA RISTIRIITAISELTA NIIN NÄMÄ PÄTIJÄT OVAT USEIN JUURI NIITÄ KAIKKEIN LÄHEISIMPIÄ; JOTKA OIKEASTI VÄLITTIVÄT SINUSTA TARPEEKSI; KUN PUUTTUIVAT SUHTEESEEN JO SEN OLLESSA KÄYNNISSÄ:
[/quote]
Minä sanoin, että anna olla, auta ja halaa nyt. Vastaus oli: ei, mähän sanoin, kuuntele.. En minä tarvitse ketään sanomaan, et vituiks meni, tiiän sen itekin. Tarviin vaan jonkun halaamaan ja sanomaan, et kyllä kaikki järjestyy, kulta. Ap

Vierailija
24/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoo ettei sitä myötätuntoa välttämättä heru silloinkaan, jos läheinen kuolee tai itse sairastuu.

Vierailija
25/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:59"]Popparit on tekeytymässä
[/quote]
Kiva. Ap

Vierailija
26/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 07:42"]Jos läheisesi sinua varoittelivat, niin miksi et kuunnellut? Tuskin kukaan varoittelee sen takia, että haluaisi sinulle pahaa vaan he näkivät toisen selkeämmin kuin sinä, ehkä tiesivätkin enemmän ja yrittivät asiasta kertoa, mutta sinä et arvostanut silloin heitä ollenkaan. Miestä ei voi pelkästään syyttää pettämisestään, eiköhän siinäkin ole ollut erilaisia asioita sitä aiheuttamassa ja sinä olet yksi osatekijä muiden mukana. Yleensäkin on turha syyttää vain suhteen toista osapuolta oman elämän "tuhoamisesta", se on silkkaa typeryyttä ja lyhytnäköisyyttä. Tilanne on kuitenkin nyt tämä ja hyvä niin, suunta on ylöspäin. Aikansa kesti tuollainen elämä, nyt tulee jotakin muuta. Valitse seuraavaksi viisaammin ja ole viisaampi muissakin asioissa, ota menneestä oppia jos osaat.
[/quote]
No just. Tuo on muuten sit typerintä ikinä, tulla neuvomaan toisen parisuhteessa tai tulla jälkikäteen ilkkumaan, et mitäs minä sanoin.

Vierailija
27/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja voimia, ap.

Vierailija
28/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vointi tänään sulla, ap? Jaksamista!

Vierailija
29/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki järjestyy kulta. Ajan kanssa. Kivunlievitykseen voivat auttaa: liikunta, luonto, musiikki, leffat, matkustelu. Eniten auttaa kuitenkin rukoilu. Rukoile Jeesusta Kristusta sun elämääsi, anna elämäsi Hänelle niin saat rauhan ja johdatuksen, ikuisen elämän.

Vierailija
30/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti. -- Psalmi 23

Vierailija
32/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tilaisuus ottaa Jesse sydämmeen tai painua paikalliseen oloa helpottaa. Jaxuhaleja

Vierailija
33/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko edes vähän tällanen virtuaalimyötätunto? Kyllä asiat järjestyy vaikka nyt ei tunnukaan siltä. Joku päivä vielä tajuat että elämä menee just niin kuin pitääkin ja tällekin tapahtumalle on joku tarkoitus. Voimia <3

Vierailija
34/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:08"]Nyt on tilaisuus ottaa Jesse sydämmeen tai painua paikalliseen oloa helpottaa. Jaxuhaleja
[/quote]
Viina ei kyllä auta ja jeesuskin katosi jo 15 vuotta sitten. Harmillisesti joudun ihan yksikseni käymään koko paskan läpi. Ap

Vierailija
35/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:13"]Auttaisko edes vähän tällanen virtuaalimyötätunto? Kyllä asiat järjestyy vaikka nyt ei tunnukaan siltä. Joku päivä vielä tajuat että elämä menee just niin kuin pitääkin ja tällekin tapahtumalle on joku tarkoitus. Voimia <3
[/quote]
Kiitos! Yritän tuota sanoa itsellenikin, mutta kiva kuulla muiltakin. Ap

Vierailija
36/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Jeesus katosi tuolloin? Mitä tapahtui?

Vierailija
37/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:16"]Mihin Jeesus katosi tuolloin? Mitä tapahtui?
[/quote]
Aloin lukea raamattua. Ap

Vierailija
38/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
4. Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
8. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt.

Vierailija
39/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ymmärrän. Mutta Jumala kuitenkin rakastaa sua ja odottaa että käännyt Hänen puoleensa. Synti erottaa Jumalasta mutta Jeesus Kristus on syntien sovittaja. Vapahtaja. Sä saat ikuisen elämän lahjan kun teet parannuksen kaikista synneistäsi ja uskot evankeliumin.

8. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään. -- Room. 10

Vierailija
40/53 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:21"]Okei, ymmärrän. Mutta Jumala kuitenkin rakastaa sua ja odottaa että käännyt Hänen puoleensa. Synti erottaa Jumalasta mutta Jeesus Kristus on syntien sovittaja. Vapahtaja. Sä saat ikuisen elämän lahjan kun teet parannuksen kaikista synneistäsi ja uskot evankeliumin.

8. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään. -- Room. 10
[/quote]
Joo, kiitos vaan, mut jätetään nää jeesus-jutut toiseen kertaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä