Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän häät - avec sekä kaasoasiaa...

Vierailija
23.07.2015 |

Hyvä ystäväni menee serkkuni kanssa ensi kuussa naimisiin, ja yllättäen minulla ei taaskan ole ketään avecia juhliin seuraksi. Ahdistaa jo valmiiksi :( kun paikalla on sekä sukulaisia että ystäviä niin "mites sä täällä yksin, etkö vielä ole löytänyt ketään?" -kommenteilta voi välttyä. Olen jo 26v enkä oikeastaan koskaan seurustellut vakavasti, että ihan aiheellista sinänsä huolestua. Ei ole oikein ketään kaverimiestäkään, jota voisi seuraksi pyytää...

Muutenkin koen oloni tosi ulkopuoliseksi. Meillä on neljän tytön tiivis porukka. Yksi heistä meni naimisiin kaksi kesää sitten, toinen menee nyt ja kolmas ensi vuonna. Kenenkään kaasoksi minua ei ole pyydetty, vaikka nyt näillä seuraavaksi ja ensi vuonna avioituvilla on kaasoja useampi ja kaikki muut tuosta meidän porukasta paitsi minä... Koen kuitenkin olevani yhtä läheinen heidän kanssa kuin mitä he ovat keskenään. Kysyin asiasta vähän vitsillä, että enkö kelpaa kenenkään kaasoksi, vastaus oli vaan että "mielummin otan sellaiset joilla on jo kokemusta häiden suunnittelusta". Ymmärtäähän tuon, mutta koen itsekin olevani kovin organisointikykyinen ja näillä näkymin kun itse en varmaan koskaan tule pääsemään naimisiin, olisi kiva osallistua edes joidenkin häiden järjestämiseen :D tästäkö tää ulkopuolisuus sitten alkaa, kun kaikki muut menee naimisiin ja minä en?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh juu, tuttua on.... Kolmet häät tältä kesältä jo takana, vielä yhdet edessä. Yksin minäkin kaikkiin mennyt. Yksissä häissä en tuntenut oikein ketään, sönkötinkin sitten kaikille tuntemattomille, että poikaystäväni ei päässyt tulemaan kun en jaksanut vastailla typeriin kysymyksiin. Viimeisimmissä häissä oli kyllä tosi hauskaa, siellä oli muitakin sinkkuja kuin vain minä. Onneksi on myös viiniä. N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi