Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kotivarasta ei saa kysyä/keskustella?

Vierailija
28.02.2022 |

Aloitukseni poistettiin. Miksi?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättäkää jo, että kirjoittaako vai poistaako Putin-trollit näitä aloituksia? Ei voi tehdä molempia.

Sekä että. Tekee aloituksenn syötiksi, sitten suoltaa omia "vastauksia" itse itselleen, ja lopulta joku ne ilmiantaa.

Tässä ketjussa Igor poistatti kylläkin viestin, jossa ylläoleva paljastui.

Vierailija
42/46 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kotovaraa juuri sinä tarvitset riippuu ihan siitä, millaisissa olosuhteissa niitä ruokia ajattelit valmistaa. Onko sulla ainoastaan sähköhella vai kenties myös puuhella? Entä saatko juomavetesi vain vesihanasta vai onko sulla pihallasi myös kaivo, jossa on juomakelpoista vettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sinun aloituksessasi oli joku maininta siitä, minkä verran se maksaa. Olette varmaan huomanneet yhden varmasti poistuvan aiheen ja yritän tässä nyt välttää niitä sanoja.

Vierailija
44/46 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, parempi varautua ''turhaan'' kuin huomata että nyt sitä kotivaraa olisi tarvinnutkin.

Vierailija
45/46 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, parempi varautua ''turhaan'' kuin huomata että nyt sitä kotivaraa olisi tarvinnutkin.

Johan palstalla jotkut huomasivat karanteeniin jouduttuaan, ettei ollutkaan kotona riittävästi ruokaa yms.

Vierailija
46/46 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varautunut. Maalla asun niin pommisuoja on ja siellä pärjää tarvittaessa 2kk. Sen verran on ruokaa, puhdasta juomavettä jne. Agrikaatti, johon bensat. Löytyy kaasunaamaritkin. Kirjoja, pelejä, radiot, paristot. Kyllä meitä jotka näin on varautunut on enemmänkin.