Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimies ei edes vaivaudu vastaamaan "olen sairaana" - viestiin

Vierailija
28.02.2022 |

On siis sovittu, että tekstiviesti on ok. Joskus aiemmin saattoi vastata illalla 20 aikaan aamulla laitettuun viestiin, nyt ei näköjään ollenkaan. Mitä ajattelisitte/tekisitte? Esimies on muutenkin aika huono johtamaan ihmisiä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin pahasti sairas ja typerä noin muutenkin.

Vierailija
2/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen pitäisi vastata, jos kerran on sovittu, että tekstivieti-ilmoitus on ok?

En yleensäkään ymmärrä, miksi kaksi kolmasosaa työntekijöistä valittaa, että heihin ei oteta yhteyttä sairaslomilla tarpeeksi usein ja varsinkin pitkillä uupumisest johtuvilla sairaslomilla ja kysellä, että kuinka menee ja voisko työpaikka jotenkin auttaa ja samaan aikaan kaksi kolmasosaa myös valittaa, että heitä häiritään työajan ulkopuolella  sähköpostilla ja viestivälneillä ja sillä tavalla stressataan ja kulutetaan loppuun. Oman matemaattisen ymmärrykseni mukaan osan näistä kahdesta kahdesta kolmanneksesta täyyy olla päällekäisiä  joukkoja - mutta miten tuon nyt sit loogisesti yhteen sovittaa? Ei mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita sille. Jos et saa vastausta, niin eihän se silloin ole ok.

Vierailija
4/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Kyllä pitäisi vastata.

Vierailija
5/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soitaisin nin tieto mene perille.Jos esimies vapaalla tai saitsulla ei työ puhelin käytä,Joten jos liksasi saitsulla haluat ja työpaikan pitää, soitaa heti huomen aamulla duuni paikalle,Niin ei tule kenkää tai palkasta pois saitsu päivät.Vai haluatko kenkää?

Vierailija
6/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse soitaisin nin tieto mene perille.Jos esimies vapaalla tai saitsulla ei työ puhelin käytä,Joten jos liksasi saitsulla haluat ja työpaikan pitää, soitaa heti huomen aamulla duuni paikalle,Niin ei tule kenkää tai palkasta pois saitsu päivät.Vai haluatko kenkää?

No mulla nyt on se toimitettu tekstiviesti puhelimessa, että eiköhän asia oo mun puolelta hoidettu.

Ap

Vierailija
7/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ilmoitat että otan loparit puhelin pirisee heti.

Vierailija
8/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehelle riittää tieto, että olet sairaana. Ei siihen mitään vastauksia tarvita. Toki fiksua olisi aina ilmoittaa sairaspoissaolot soittamalla. Näin voi ihan itse varmistaa, että tieto menee perille. Jos ei ole salattavaa, ei soiton pitäisi olla ongelma. 

Vierailija
9/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työnantaja vastaa OK ja pikaista paranemista.

Vierailija
10/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla nyt on se toimitettu tekstiviesti puhelimessa, että eiköhän asia oo mun puolelta hoidettu.

Ap

Jos pomon puhelimessa ei näy viestiä, sitä ei ole hänelle mennyt. Et pysty ikävä kyllä millään todistamaan, että pomo on viestisi saanut. Se, että viesti on sinun puhelimessasi, ei tarkoita, että se on mennyt pomon puhelimeen. Siksi soitto on aina paras vaihtoehto. 

Vierailija
11/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi vastata vähintään "ok", että tietää viestin menneen perille.

Vierailija
12/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin pitääkin tehdä. Ilman kuittausta ei voi tietää, että viesti on luettu.

Vierailija
13/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi enkä tekisi yhtään mitään. Ei ole minun päänsärkyni, jos pomo ei vastaa ilmoituksiin. 

Vierailija
14/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi vastata vähintään "ok", että tietää viestin menneen perille.

Onko sinulla joku Nokia 3300, kun ei viesteissä ole lukukuittausmahdollisuutta?

Vierailija
15/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kyllä yhtään kipeeltä vaikuta.

Vierailija
16/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään pomo vastaa. Ei tekstiviestiin eikä sähköposteihinkaan. Jos on sovittu että tekstiviesti ok niin anna olla. Jotkut vaan on kusi päitä.

Vierailija
17/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saisi sanoa pikaista paranemista, se on painostamista, sairaus kestää sen minkä kestää!

Vierailija
18/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä viestissä mun puhelimessa siis lukee "toimitettu", joten riittää mulle. Luulis että olis kysellyt jos huomaa ettei työntekijä ole töissä eikä ole ilmoitellut.

Ap

Vierailija
19/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi isossa firmassa, missä kaikki on täysin tillin tallin eikä kukaan tiedä mistään mitään, niin ihan turhaan siinä mitään ilmottelee. Jää saikulle/himaan vaan ja täyttelee tuntilistaa miten lystää. Kyllä ne  monoa antaa viimeistään sitten kun tulee yrityskaupat tai konkurssi. Tässä vaiheessa firmasta on jo kaikonneet kaikki ketä kiinnostaa mikään ylipäätään.

Vierailija
20/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ok hänelle. Ja sihteeri hoitaa loput.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi