Jos naiset käyttäytyisivät yhtä dominoivasti kuin miehet, niin...
Jos naiset harrastaisivat manspreadingiä, miesten perseiden puristelua, cat callingiä, lataisivat nettiin tuhansia kuvia miesten etumuksista ja arvostelisivat niitä jne. tai siis lyhyesti sanottuna: jos naiset lakkaisivat olemasta passiivisia, sovittelevia, empaattisia ja vastuullisia, niin luuletteko, että miehet haluaisivat edelleen harrastaa naisten kanssa seksiä vai vaihtuisivatko roolit?
Mieti miltä tuntuisi lähteä yökerhoon sillä mielellä, että pakko saada munaa ja sitten hivuttautua jonkun komistuksen seuraan, valehdella sille kaikenlaista, taluttaa humaltunut komistus kotiin, panna sitä, pyyhkiä nesteet verhoihin ja lähteä kotiin.
Epäilen, että miehet eivät pidemmän päälle tykkäisi tästä.
Kommentit (25)
Kiinnostavaa, 22, että kokemuksesi on erilainen! 21
Mielummin niin, että naiset käyttäytyisivät dominoivasti. Kuulosti erittäin hyvältä toi että naiset lähtisi yökerhoon metsästämään munaa. M20
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:46"]
Uskottavuutesi meni sanan "manspreading" kohdalla. Ihan kiva 3/5 femsplaining silti.
[/quote]
En ymmärrä mitä tarkoitat uskottavuudella. Eiku ai niin joo. Olet mies. Niillä on tapana kirjoittaa naisten aloittamiin ketjuihin jotain hämärää eikä koskaan selitellä mitään. Varmaan luulevat antavansa itsestään mystisen ja fiksun kuvan.
[/quote]It's not my job to educate you. Femsplainaa lisää.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:49"]
En ole mennyt noin pitkälle tietenkään enkä ikinä haluaisi, mutta aina kun olen ollut aktiivinen/dominoiva miesten suuntaan, tulos on ollut halutunlainen. Ihan sillä omalla päättäväisyydelläni ja päällekäyvyydelläni olen saanut mm. itseäni merkittävästi paremmannäköisiä miehiä.
Veikkaan että iso osa miehistä olisi vain iloinen ja helpottunut kun naiset osoittaisivat kiinnostustaan niin avoimesti ja seksiä olisi helpommin tarjolla.
[/quote]
Mutta olisivatko miehet onnellisia jos kaikki naiset käyttäytyisivät siten? Jos vain yksi nainen on aktiivinen, niin mies voi ajatella, että juuri tämä nainen on niin ihastunut minuun, että on itse aloitteellinen. On aivan eri asia kokea puhelinmyyjä ensimmäistä kertaa elämässään kuin että ne soittelevat joka viikko.
[/quote]
Tämä on mielenkiintoinen pointti, mutta siitäkin huolimatta uskon että miehet todennäköisemmin olisivat innoissaan siitä että seksiä olisi helpommin tarjolla - vaikka tajuaisivatkin ettei se ole merkki heidän omasta haluttavuudestaan vaan lähinnä siitä että naiset haluavat seksiä niin paljon.
Kuka tietää...
[/quote] Nääh. Tottakai jos naiset nyt yhtäkkiä alkaisivat janoamaan äkkiseksiä niin miehet olisivat hyvin innoissaan, mutta vuosien saatossa menisi maku ja kyllästyttäisiin jonkin verran, eikä annettaisi joka ilta uudelle, nuorelle ja kuumalle naiselle, joka tylysti lähtee seksin jälkeen pois.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:04"]
Miesten täytyy saada nähdä vaivaa seksin eteen, muuten se ei tunnu ansaitulta. Olen käyttäytynyt suorasukaisesti miesten kanssa, ollut seksuaalisesti päällekäyvä jne. Tämä on saattanut kyllä johtaa panoon tai muutamaan. Pidemmän päälle se on johtanut jonkinlaiseen hämmennykseen ja maisemanvaihtoon miehellä. Sitten taas kun diivailee, niin miehet tavoittelevat kiivaasti, panostavat seksissä siihen mitä tahdon, jopa rakastuvat. Paremman tuloksen olen aina saanut olemalla jahdattava, silloinkin jos itse olisin halunnut jahdata. Olen 28-v nainen.
[/quote]
Tämä ei ole mun kokemukseni, mutta en tietysti olekaan ollut mitenkään kovin suuren miesmäärän kanssa. Olen tyypillisesti seksuaalisesti aggressiivinen aluksi saadakseni miehen ja sitten taas ihan tavallinen kun mielenkiinto on herännyt, ja suhteeni ovat tyypillisesti kestäneet kuitenkin vuosia.