Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA ! Tein sen.

Vierailija
23.07.2015 |

Tein viimein tuon kimppajutun mieheni painostuksesta. Oli siitä jo kauan puhunut ja minua siihen vaatinut suostumaan. Sitten koitti se ilta jolloin mieheni tuttu tuli meille ja päädyimme sänkyyn. Aluksi jännitti hirveesti mutta sitten aloin hommasta nauttia kun mieheni sitä minulle hoki. Pidin kovasti kun vieras minua nai kovaa ja kauan. Nautin siitä. Seuraavana päivänä mieheni oli kiukkuinen ja tiuski minulle että mitä minä siinä nautiskelin ja voihkin kun vieras nai minua. En ymmärrä kun mieheni vuoksi siihen suostuin ja nyt on sitten helvetti irti kotona. Mieheni olisi pitänyt miettiä asia loppuun ennen kuin patisti minut siihen vieraalle tarjottavaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et miehes on patistanut sut tohon sen takia että saa kiristettyä sulta vuorostaan luvan vuorostaan naida toista naista.

Vierailija
2/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit koitti kui helposti annat toiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama juttu...

Jos ryhmää, niin molemmat saa vierasta?

Vierailija
4/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama on tullut myös mun mieleeni että alkaa kiristää tällä jutulla et pääsis vieraisiin luvalla. Epäreilua on. Ensin melkein pakottaa tähän ja sitten saan syyt niskoilleni kun lupulta tykkäsin ja sain kunnon panon.

Vierailija
5/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli hyvä pano niin käy panemassa sitä ilman miestäsi!

Vierailija
6/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi sama juttu, mies itse ehdotti mutta sitten ei tykännytkään kun nautin tilanteesta liikaa. Jotenkin ajatteli kai että tuo toinen mies vaan kiihottaisi mua niin että sitten haluaisin enemmän omaa miestä tjsp. Ja just tuota sitten painostettiin jatkossa että mun pitäisi sitten vastavuoroisesti etsiä toinen nainen mukaan kimppaan. No en etsinyt kun ei siitä alunperin ollut mitään puhetta saati sopimusta eikä mulla ole mitään mielenkiintoa hommailla naisen kanssa. Miehet ei kai oikeasti ajattele tällaista asiaa ihan loppuun asti.

Vierailija
7/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään aio hakea miehelleni toista naista meille kimppaan jos sitä nyt seuraavaksi vaatii. Oli puhe ja sopimus vaan toisesta miehestä ja sekin homma meni ns reisille mieheni kanssa.

Vierailija
8/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ja kateus, miksi se on meissä sisäänrakennettuna...

Mutta mieshän jaksaa loppuikänsä muistuttaa siitä kuinka panit hänen kaveriaan nautiskellen, joku kompromissi olisi ehkä paikallaan ihan itsesi takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä