Pitkät naiset, joilla on lyhyempi mies hoi!
Käytättekö korkkareita miehenne seurassa? Vai onko se kiusallista?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:50"]
[/quote] En käytä, mutten käyttänyt silloinkaan, kun minulla oli pidempi mies, en vain pidä korkokengistä.
N168cm (mies 165 cm)
[/quote]
Onko 168 cm pitkä?
Mies on vain sentin minua pidempi, joten jää lyhyemmäksi kun pistän korkokengät. On vain ylpeä rinnallani, ei koe alemmuuskompleksia. Oli alunperinkin kiinnittänyt huomiota minuun pituuteni takia.
Taitaa olla näillä miehillä pulleat lompakot. :)
Käytän, se on mun juttu käyttää korkkareita ja miehen ego.. No musta vaan tuntuu siltä et se nousee siinä, kun mä vedän ne 8-10cm korot jalkaan tai ehkä miehelläni vaan on tarpeeksi hyvä itsetunto. :)
Minä käytän korkokenkiä, koska tykkään niistä ja näytän hyvältä ne jalassa. Olen niin paljon miestäni pidempi ilmankin niitä, ettei se 5-10 cm lisää haittaa yhtään. N 181cm ja M 173cm
En käytä korkokenkiä lainkaan, koska ei vaan tunnu hyvältä käyttää niitä. Itse 184cm ja mies noin 175cm.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:22"]Käytän, se on mun juttu käyttää korkkareita ja miehen ego.. No musta vaan tuntuu siltä et se nousee siinä, kun mä vedän ne 8-10cm korot jalkaan tai ehkä miehelläni vaan on tarpeeksi hyvä itsetunto. :)
[/quote]
Olen siis 180 ja mies noin 175
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:19"]
[/quote]
Tai normaalia parempi itsetunto. Mieheni on lyhyempi jos laitan korkkarit jalkaan. Ei haittaa. Ja oma lompakkoni on muuten pulleampi kuin hänen.
En käytä koska en käytä muutenkaan. En ole ikinä oppinut kävelemään korkokengillä ja ne ovat Minusta epämukavat. Minä olen n. 180 cm ja mieheni n. 175 cm.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:19"]
[/quote]
Tällä kommentilla paljastit vain oman ajatusmaailmasi.
Tulin hyvälle tuulelle näitä lukiessa.
Mies on minua hitusen lyhyempi niin en välitä käyttää korkkareita, joissain juhlissa ehkä max 5cm korkoja, mutta siitä korkeemmat jätän suosiolla tyttökavereitten kanssa käytettäviksi. Omasta mielestä mukavaa olla miehen kanssa samoissa korkeuksissa ja viihdyn hyvin korottomissakin kengissä :) N177cm
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:58"]
[/quote] En käytä, mutten käyttänyt silloinkaan, kun minulla oli pidempi mies, en vain pidä korkokengistä.
N168cm (mies 165 cm)
[/quote]
Onko 168 cm pitkä?
[/quote] häh, luulin että tässä kysyttiin niiltä, jotka ovat miestänsä pidemiä? T. Se 168 cm
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:58"]
N168cm (mies 165 cm)
[/quote]
Onko 168 cm pitkä?
[/quote] häh, luulin että tässä kysyttiin niiltä, jotka ovat miestänsä pidemiä? T. Se 168 cm
[/quote]
Nojoo, eipä sillä oikeastaan mitään väliä. Ajattelin vain tosi pitkien naisten kannalta, jotka eivät välttämättä ole halunneet ylipäätään käyttää korkoja.
Olen käyttänyt 15cm korkokenkiä 15cm lyhemmän exän seurassa. Mulle ei ollut mitään ongelmaa, mutta tuolle kääpiömiehelle oli. Yritti aina isotella kaikille mun miespuolisille kavereille ja haastoi riitaa.
N180cm
Tottakai käytän korkkareita, tosi korkeilla koroille, koska tykkään niistä. Miehelleni se ei ole mikään ongelma, vaikka pituuseromme niistä kasvaakin. Päinvastoin, hän kuulemma on erittäin ylpeä saadessaan kävellä käsi kädessä pitkän , kauniin naisen kanssa. Muut miehet kuulemma katselevat kateellisina:)
N168cm (mies 165 cm)