Apua! Hengitin suuren määrän muovia
Eli lapsi tökkäsi hellan päälle, jonka päällä oli muovipussi. Koko omakotitalo täyttyi palaneen muovin savusta ja olen neuroottinen, luulotautinen ja pelkään kuolevani. Ongelmaa ei auta googlettelu ja ensimmäiseksi tulevat otsikot "melt plastic can kill you" ja "a little boy killed from breathing plastic".
Lapsi oli onneksi juuri isän kanssa ulkoilemassa, mutta pelkään terveyteni puolesta.
Kommentit (29)
Ole seuraavalla kerralla varovaisempi ja hanki hellalle lukko.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:44"]Ole seuraavalla kerralla varovaisempi ja hanki hellalle lukko.
[/quote]
Niin teenkin, mutta entä jos ei ole mahdollisuutta edes ensi kertaan
Soita sinne päivystykseen ja kysy tarviiko tulla
Apua en kai kuole :-( Ahdistaa se, kuinka lähellä niin uuden talomme palaminen kuin hengenlähtökin oli. Hyvä alku lomalle :(
Ei sinne myrkytyskeskukseen muutenkaan mennä, vaikka missä asuisi.
Et ole hengittänyt muovia, vaan savua.
Olen itse hengittänyt vastaavaa.karmea haju ja päänsärky tuli.Mene nyt pihalle istuskelemaan, niin saat raitista ilmaa ja asunto tuuletusta. Ennen vanhaanhan esim. Makkaran muoviset kuoret meni grilliin, eikä kukaan kuollut.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:04"]Olen itse hengittänyt vastaavaa.karmea haju ja päänsärky tuli.Mene nyt pihalle istuskelemaan, niin saat raitista ilmaa ja asunto tuuletusta. Ennen vanhaanhan esim. Makkaran muoviset kuoret meni grilliin, eikä kukaan kuollut.
[/quote]
Mutta ei sisällä grillattu
Jos nyt olet tajuissasi, tuuletat ja olet ulkoilmassa ei sinulla ole hätää. Mikäli olet edelleen sisätiloissa haistelemassa savukaasuja on täysin oikeutettua, että luonnonvalinta poistaa kaltaisesi yksilön.
Kohta sulle ponnahtaa puseron alle DD-kupin muovitissit.
Soitin myrkytyskeskukseen ja ei ole kuulemma aihetta huoleen. AP
Paitsi ahdistuksesi on aika huolestuttavaa.
Mulle on käynyt samoin, tosin asialla oli kissa. Ei tullut mieleenkään että siihen kuolisi, tuuletin vaan kämpän eikä mitään oireita tullut. Ja poistin hellasta napit niin ei kissa pääse niitä sörkkimään.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:08"]Jos nyt olet tajuissasi, tuuletat ja olet ulkoilmassa ei sinulla ole hätää. Mikäli olet edelleen sisätiloissa haistelemassa savukaasuja on täysin oikeutettua, että luonnonvalinta poistaa kaltaisesi yksilön.
[/quote] Sitäpaitsi en ymmärrä tätä jatkuvaa kuolemasta hössötystä. Itse en ole oikein koskaan jaksanut pelätä moista seikkaa, koska se on ollut syntymäni jälkeen ainoa täysin varma asia elämän jatkumossa.
Tähän voisi nyt sanoa monenlaista, mutta myötätuntoni estää sanomasta. Ole huoleti.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:08"]Jos nyt olet tajuissasi, tuuletat ja olet ulkoilmassa ei sinulla ole hätää. Mikäli olet edelleen sisätiloissa haistelemassa savukaasuja on täysin oikeutettua, että luonnonvalinta poistaa kaltaisesi yksilön.
[/quote]
En tietenkään ole enää sisätiloissa. Lähdin ulos tuuletettuani asunnon.
Ainiin ja asutaan Lapin käsivarressa niin lääkäriin tms myrkytystukikeskukseen ei ihan heti pääse.