Puoliso on heittäytynyt rasistiksi
Puolisoni on alkanut pakonomaisesti selaamaan uutisia ja palstakommentteja yms. maahanmuuttajista. Erityisesti somalit ovat hänen erityiskiinnostuksensa alla ja selostaa minullekin jatkuvasti kaikenlaista paskaa, mitä en haluaisi kuunnella (mutta en oikein uskalla suoraan käskeä sulkemaan suutansakaan).
Miten tässä tilanteessa pitäisi toimia? Minussa ei ole rahtuakaan rasistia ja minulla on ollut esim. työkavereina paljon muitakin, kuin tällaisia kantasuomalaisia persuja joksi puolisoni on nyt paljastunut.
Jos elät pakkomielteisen rasistin kanssa ja itse et sitä ole, niin miten suhtaudut?
Kommentit (19)
Sinä voit esittää olevasi muiden yläpuolella norsunluutornissasi. Tosiassahan ei ole rasistista kertoa totuuksia, vaikkapa nyt somalien loisimisesta ja rikoksista jotka on faktaa eikä rasismia.
En katselisi rasistia tai äärioikeistolaista ihmistä kattoni alla.
Totuus on paljastunut miehellesi. Ole avoin ja tutustu myös sinäkin aiheeseen.
Vielä odotan vastauksia siihen kysymykseeni: "Jos elät pakkomielteisen rasistin kanssa ja itse et sitä ole, niin miten suhtaudut?". Eli käsittelen tätä aihetta, enkä sitä kenen kuuluu asua missäkin ja mikä hieno maa suomi ja suomalaiset on (paskaa kokemusta on molemmista).
Eli olisko kokemuksia tästä Aiheesta, kiitos.
AP
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:34"]
En katselisi rasistia tai äärioikeistolaista ihmistä kattoni alla.
[/quote]Siinä on linkki:http://www.whitegenocideproject.com
Mikä oikeus mun puolisollani on jauhaa mulle tollasta paskaa, kun kuitenkaan mulla ei ole oikeutta esittää asiasta omaa mielipidettäni?
Unohda koko asia. Kohta tajuat että rasismi on trendikästä ja alat rasistiksi itsekin.
Sano suoraan, että voitko lopettaa. Olkoon rasisti silloin kun sinä et ole paikalla.
Millä perusteella miehesi muka on rasisti? Siksikö että hän haluaa rajoittaa maahanmuuttoa ja pitää somalialaista yhteiskuntamallia vähemmän onnistuneena kuin suomalaista? Tämä vähän haiskahtaa siltä, että ap:lla on ns. moderni vihreä rasismikäsitys, missä kaikenlaiset maahanmuuton rajoittamisvaatimukset ja kritiikki vieraissa kultuureissa esiintyviä piirteitä kohtaa leimataan automaattisesti rasismiksi.
Pitäisi varmaan sanoa suoraan, että voitko lopettaa. Epäilen, vaan että saa raivarit ja että ei myöskään tule lopettamaan. Ihan kun sillä olisi joku suoranainen rasismi-geeni (onkohan sellainen...).
Onko täällä muita samassa tilanteessa?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:41"]
Pitäisi varmaan sanoa suoraan, että voitko lopettaa. Epäilen, vaan että saa raivarit ja että ei myöskään tule lopettamaan. Ihan kun sillä olisi joku suoranainen rasismi-geeni (onkohan sellainen...).
[/quote]Joukkoraiskaukset aktivoivat rasismi-geenit. Saattanut näin käydä..
No raiskauksia tekee miehet. Eli pitäiskö nyt aktivoitua sitten joku geeni..?
Joo, mulla varmaan on moderni vihreä ajattelutapa, olen saanut sellaisen kasvatuksen missä muita kunnioitetaan. Lisäksi mulla on oikeasti kontakteja mm. maahanmuuttajiin (puolisollani ei ole ollut koskaan) joten joku käsitys on muodostunut itselleni sitäkin kautta...
Mutta kuten sanoin, ei kiinnosta jauhaa samaa paskaa kun kotona. Ne kokemukset kiinnostaa kyllä.
AP
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:41"]
[/quote]
Miksi miehesi saa raivarin jos pyydät häntä lopettamaan? Kuulostaa huolestuttavalta.
15 noin näin se menee. Enpä tiedä miksi saa mulle raivareita, sitäpä vaikea ymmärtää välillä.
Viittaa kintaalla jos mies muuten menee. Omani alkoi kiihkoilemaan uskontoasioista. Olen itse täysin maallinen. En minä sitä vauhkoamista jaksanut kuunnella. Korvat voi suunnata vaikka televisioon.
Palstahyysärin provo jälleen kerran.
Puolisosi kanssa arvomaailmansa jakavia tulee koko ajan lisää. Jostain syystä. Jätän sinut miettimään.
Vai niin. Minä taas olen vuosien ajan koettanut kouluttaa vaimosta rotusortajaa, mutta hän ei ole oppinut. Vakka ei ole kanttaan valinnut.
Ap, miksi kannatat Suomen muuttamista islamilaiseksi kalifaatiksi?