Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso on heittäytynyt rasistiksi

Vierailija
23.07.2015 |

Puolisoni on alkanut pakonomaisesti selaamaan uutisia ja palstakommentteja yms. maahanmuuttajista. Erityisesti somalit ovat hänen erityiskiinnostuksensa alla ja selostaa minullekin jatkuvasti kaikenlaista paskaa, mitä en haluaisi kuunnella (mutta en oikein uskalla suoraan käskeä sulkemaan suutansakaan).

Miten tässä tilanteessa pitäisi toimia? Minussa ei ole rahtuakaan rasistia ja minulla on ollut esim. työkavereina paljon muitakin, kuin tällaisia kantasuomalaisia persuja joksi puolisoni on nyt paljastunut.

Jos elät pakkomielteisen rasistin kanssa ja itse et sitä ole, niin miten suhtaudut?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi kannatat Suomen muuttamista islamilaiseksi kalifaatiksi?

Vierailija
2/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit esittää olevasi muiden yläpuolella norsunluutornissasi. Tosiassahan ei ole rasistista kertoa totuuksia, vaikkapa nyt somalien loisimisesta ja rikoksista jotka on faktaa eikä rasismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi rasistia tai äärioikeistolaista ihmistä kattoni alla.

Vierailija
4/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on paljastunut miehellesi. Ole avoin ja tutustu myös sinäkin aiheeseen.

Vierailija
5/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä odotan vastauksia siihen kysymykseeni: "Jos elät pakkomielteisen rasistin kanssa ja itse et sitä ole, niin miten suhtaudut?". Eli käsittelen tätä aihetta, enkä sitä kenen kuuluu asua missäkin ja mikä hieno maa suomi ja suomalaiset on (paskaa kokemusta on molemmista).

Eli olisko kokemuksia tästä Aiheesta, kiitos.

AP

Vierailija
6/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:34"]

En katselisi rasistia tai äärioikeistolaista ihmistä kattoni alla.

[/quote]Siinä on linkki:http://www.whitegenocideproject.com

Vierailija
7/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus mun puolisollani on jauhaa mulle tollasta paskaa, kun kuitenkaan mulla ei ole oikeutta esittää asiasta omaa mielipidettäni?

Vierailija
8/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko asia. Kohta tajuat että rasismi on trendikästä ja alat rasistiksi itsekin.

Vierailija
9/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, että voitko lopettaa. Olkoon rasisti silloin kun sinä et ole paikalla.

Vierailija
10/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella miehesi muka on rasisti? Siksikö että hän haluaa rajoittaa maahanmuuttoa ja pitää somalialaista yhteiskuntamallia vähemmän onnistuneena kuin suomalaista? Tämä vähän haiskahtaa siltä, että ap:lla on ns. moderni vihreä rasismikäsitys, missä kaikenlaiset maahanmuuton rajoittamisvaatimukset ja kritiikki vieraissa kultuureissa esiintyviä piirteitä kohtaa leimataan automaattisesti rasismiksi.

Vierailija
11/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan sanoa suoraan, että voitko lopettaa. Epäilen, vaan että saa raivarit ja että ei myöskään tule lopettamaan. Ihan kun sillä olisi joku suoranainen rasismi-geeni (onkohan sellainen...).

Onko täällä muita samassa tilanteessa?

Vierailija
12/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:41"]

Pitäisi varmaan sanoa suoraan, että voitko lopettaa. Epäilen, vaan että saa raivarit ja että ei myöskään tule lopettamaan. Ihan kun sillä olisi joku suoranainen rasismi-geeni (onkohan sellainen...).

[/quote]Joukkoraiskaukset aktivoivat rasismi-geenit. Saattanut näin käydä..

Vierailija
13/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raiskauksia tekee miehet. Eli pitäiskö nyt aktivoitua sitten joku geeni..?

Joo, mulla varmaan on moderni vihreä ajattelutapa, olen saanut sellaisen kasvatuksen missä muita kunnioitetaan. Lisäksi mulla on oikeasti kontakteja mm. maahanmuuttajiin (puolisollani ei ole ollut koskaan) joten joku käsitys on muodostunut itselleni sitäkin kautta...

Mutta kuten sanoin, ei kiinnosta jauhaa samaa paskaa kun kotona. Ne kokemukset kiinnostaa kyllä.

AP

Vierailija
14/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:41"]

[/quote]

Miksi miehesi saa raivarin jos pyydät häntä lopettamaan? Kuulostaa huolestuttavalta.

Vierailija
15/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 noin näin se menee. Enpä tiedä miksi saa mulle raivareita, sitäpä vaikea ymmärtää välillä.

Vierailija
16/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaa kintaalla jos mies muuten menee. Omani alkoi kiihkoilemaan uskontoasioista. Olen itse täysin maallinen. En minä sitä vauhkoamista jaksanut kuunnella. Korvat voi suunnata vaikka televisioon.

Vierailija
17/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahyysärin provo jälleen kerran.

Vierailija
18/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi kanssa arvomaailmansa jakavia tulee koko ajan lisää. Jostain syystä. Jätän sinut miettimään.

Vierailija
19/19 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Minä taas olen vuosien ajan  koettanut kouluttaa vaimosta rotusortajaa, mutta hän ei ole oppinut. Vakka ei ole kanttaan valinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi