Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA! Tietääkö joku H&M:n lahjakortista?

Vierailija
23.07.2015 |

Mulla oli 20€ lahjakortti H&M:ään ja ostin sieltä takin. Maksoin loput hinnasta käteisellä. Löysinkin paremman takin toisesta kaupasta ja haluaisin palauttaa H&M:n takin. Annetaanko sieltä mulle rahat kokonaan käteisenä vai siirretäänkö palautussumma lahjakortille vai miten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naurattaa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat uuden lahjakortin. Sen osan mitä maksoit käteisellä saat rahana takaisin. Korjatkaa jos olen väärässä :)

Vierailija
4/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti saat koko summan lahjakorttina. Eivät välttämättä anna käteistä. Mutta sillä, miten sen maksoit, ei ole väliä .

Vierailija
5/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:31"]

Saat uuden lahjakortin. Sen osan mitä maksoit käteisellä saat rahana takaisin. Korjatkaa jos olen väärässä :)

[/quote]

Palautin kerran yhden lastenvaatteen, jonka olin suurimmaksi osaksi maksanut lahjakortilla. Sain rahat käteisenä takaisin.

Vierailija
6/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:37"]

Luultavasti saat koko summan lahjakorttina. Eivät välttämättä anna käteistä. Mutta sillä, miten sen maksoit, ei ole väliä .

[/quote]

Koko summaa ei kyllä saa missään nimessä siirtää lahjakortille, sehän on täysin väärin. Jos asiakas on maksanut edes osan kortilla tai käteisellä, niin se osa pitää myös palauttaa kortille ja käteiselle, ei ottaa oman firman käyttöön lahjakortin muodossa. Korkeintaan reklamaatiossa voi näin tehdä. Yleensä palautetaan samalla maksutavalla kuin on maksettukin, eli todennäköisesti saat 20 euron lahjakortin ja loput käteisenä. Jos tämä ei jostain syystä ole mahdollista esim. kassajärjestelmän takia, niin koko summa annetaan käteisenä.

Vierailija
7/7 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin verkkokaupassa lahjakortilla, palautin osan vaatteista mutta se palautussumma ei koskaan kirjautunut lahjakortille takaisin, vaan kortti meni nolliin. En myöskään saanut uutta lahjakorttia tai tilille hyvitystä. Varokaa siis tilatessa lahjakortilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi