Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäkääs lyödä tämä tapaus noloudessa!

Vierailija
23.07.2015 |

Olen homomies. Meillä on tapana harrastaa ns anonyymiseksiä eli netissä sovitaan treffit jonkun kanssa, kuvia ei vaihdeta, mitat usein kerrotaan tyyliin 35v 187-90-18.

Minäkin näitä harrastan ja sovinpa sitten kerran treffit erään bottom-kundin (googlaa, jos et tiedä) luokse, joka ilmoitti olevansa kymmenisen vuotta minua nuorempi. Ihan tyypillistä. Hän antoi koko osoitteensa ja pyysi vain soittamaan ovikelloa

Saavuin paikalle ja soitin ovikelloa. Oven avasi... entinen paras kaverini. Olimme molemmat kotoisin pienemmältä paikkakunnalta muualta Suomesta ja näemme toisiamme aina silloin tällöin, moikataan kadulla. Missään tapauksessa emme tienneet toistemme seksuaalisuudesta (ainakaan hän ei tiennyt minusta, vaikka olin asiaa joskus epäillyt. Siinä nyt seisoimme vastatusten sanaakaan sanomatta. Tai sanoin minä sitten "moi", ja työnsin rauhallisesti oven kiinni. 

Tein aika pitkän kävelymatkan, ennen kotiin menoa, sen verran nolo tapaus oli.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki dorkat. Avauksesta lainaus "35v 187-90-18", jossa tuo 18 ei tarkoita ikää.

Vierailija
22/26 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:14"]

Ei tuossa ole mitään noloa. Anoppini kirjoitti tunteikkaita kirjeitä nettiystävyydelle, joka paljastui hänen omaksi veljekseen. :D

[/quote] dawwwww shiiiit x))) :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:38"]

Hei kaikki dorkat. Avauksesta lainaus "35v 187-90-18", jossa tuo 18 ei tarkoita ikää.

[/quote]

Onko joku väittänyt niin?

Vierailija
24/26 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:28"]

Eli ihan pokkana menisit ottamaan suihin vanhalta koulukaveriltasi? Hyi saatana...

[/quote]

No miksei, siinä kuin ventovieraaltakin? Kun kumpikin on jo ilmaissut halukkuutensa.

Tosin ensin varmaan menisi muutama tunti sohvalla ihan vain jutellen.

Vierailija
25/26 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee äkkiä takas sinne! Mieti nyt, sun entinen paras kaveri. love is in the air! Häpi endiiiing

Vierailija
26/26 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun perus hetskumammalle penis on vain puoli kiloa lihaa, ilman sen kummempia värähtelyjä. Mitä noloa lihapalassa nyt on.

Nielaiskaa itsenne ja poistukaa takavasemmalle. Jos ette näe tuossa casessa mitään noloa, olette kaukana elämän tummien pohjavirtojen oivaltamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi