Miten saan synnytyksen tästä edistymään?
Lasketusta neljä päivää. Nyt tullut menkkamainen polttelu alavatsaan mutta tuntuu että herkästi laantuu vaan.... limatulppa lähti viikko sitten.
Kommentit (11)
Kannattaa puuhailla mahdollisimman paljon kaikkea eikä jäädä paikoilleen, silloin supistukset vain laantuvat. Onnea matkaan! :)
Ainoa tepsivä kotikonsti on seksi miehen kanssa. Sperma sisältää synnytystä edistävää hormoonia. Tsemppiä!!!
Ota ihan rauhallisesti. Synnytys ilmeisesti on käynnistymässä jo. :) Luonto tekee tehtävänsä ja sinulla jää voimia koitokseen, kun et turhia hötkyile. Kun olet rento, kaikki sujuu parhaimmin. Siispä kuuntele aikka kivaa musiikkia ja hengittele. Ota lämmitetty kauratyyny avuksi alkukipuihin. Lähde herkästi sairaalan, jos supstukset säännöllistyvät tai jos olo menee hankalaksi. Sairaalassa voidaan puhkaista kalvot tai muuten edistää synnytystä. Tsemppiä ja onnea!
Ei tää tästä edisty mihkään taaskaan :( vähän kuukautisolo alamahassa mutta selässä ei enää. Voi harmitus. Huono olo ja väsyttää, touvonut jo kauan että alkaisi. Ap
Voi itku miten voi turhauttaa. Kyykkäillyt olen ja hieronut nännejä... kyl taas selässäkin vähä jomottaa mutta niinhän voi tehdä vaikka viikon. Ap
Mulla käynnistyi kun menin päikkäreille ja otin tosi rauhallisesti! Veikkaan että elimistö "stressaa" kun juoksee lenkeillä ja riehuu muutenkin. Eli mun vinkki; lepo ja rentoutuminen. T. Kolmen äiti
Mä olen myös rentoutunut ja laiskotellut.. nytkin makoilen. Välillä stressikyllästyminrn iskee mutta tosi rennosti olen ottanut..eilen saunoin ja tein kasvonaamiota.. tänään reipas lenkki. Selää että. Ap
tulee kun on tullakseen