Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puhelinmyyjillä menee jauhot suuhun, kun pyytää tarjouksen kirjallisena?

Vierailija
23.07.2015 |

Näin käy joka kerta, kun ilmoitan että sopimus- ja raha-asioitani hoitaa lakiasiantoimiston asiamies enkä itse käsittele lainkaan sopimisasioitani.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä +++++

Vierailija
2/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole mahdollista laittaa kirjallisena niitä. Mä olen ollut kolmessa eri puhelinmyynti firmassa töissä ja yhdessä oli mahdollisuus laittaa tarjous edes sähköpostilla asiakkaalle.
Ps. Teitä olevinaan hauskoja jotka vetoavat tuohon tulee vastaan niin paljon ettei toisella kertaa mene "jauhot suuhun"
T. Ex puhelinmyyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät on usein työssä max kuukauden, eivät yleensä tiedä miten kirjallinen tarjous lähetetään :) ne jotka soittelevat eivät itse lähetä tuotteita, painavat vain koneele vaihtoehdoista esim "3kk kodinkuva lehteä ja kaupanpäälle x', ei siellä ole vaihtoehtona "kirjallinen tarjous".

Vierailija
4/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on käytännössä aina ulkoistettu asiakaspalvelu/myyntifirmaan eivätkä myyjät tiedä tuotteesta tai sen tilaustavoista muuta kuin sen lomakkeen verran, jonka itse täyttävät. Se on ihan volyymilla tehtävää hommaa, ei siellä ole aikaa eikä kiinnostusta alkaa lähetellä sun lakimiehelles mitään sopimuksia. Se proseduuri söisi koko sinun tilauksestasi saatavan tuoton.

Vierailija
5/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljässä puhelinmyyntifirmassa ollut töissä. Asiakkaan tilaus syötetään koneille valmiista vaihtoehdoista, ei puhelinmyyjä välttämättä edes pysty sieltä valitsemaan kirjallista tarjousta...

Vierailija
6/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointikielto ja tietojenluovutuksen kielto on paras kaveri. Millään muulla tavalla ei pääse noista perkeleistä yhtä helposti eroon. Ei vaikka laulaisi "ei ei ei ei ei ei ei ei eiiiiii, en kiitos vain halua mitäääään" aarian sinne myyjälle.

Vierailija
7/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on joku vitun uuno

Vierailija
8/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki puhelimeesi mainoskielto tai siirry pre-paidiin.Siihen loppuvat nuo murheesi kokonaan.Muuta neuvoa en osaa antaa.

Muuhun asioidenhoitoosi tai niistä sopimisiisi en sen enempää haluakaan puuttua.

Aloita itse  vapautesi jo  huomenna.

Vierailija
9/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi kun he ovat PUHELINmyyjiä. Nimessä on pieni vihje...

Vierailija
10/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:03"]

Olen neljässä puhelinmyyntifirmassa ollut töissä. Asiakkaan tilaus syötetään koneille valmiista vaihtoehdoista, ei puhelinmyyjä välttämättä edes pysty sieltä valitsemaan kirjallista tarjousta...

[/quote]

No siinähän se juttu onkin. Ei ap oikeasti mitään kirjallista sopimusta kaipaa.

Tuolla tavoin ap vastaa kieltävästi niin, ettei tarvitse jäädä kuuntelemaan pidempiä myyntipuheita. Pallo jää myyjän puolelle, ja tilanteesta pääsee sujuvasti eroon.

Kaikki eivät osaa sanoa yksinkertaisesti, että kiitokset, en ole kiinnostunut.

Vierailija
11/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun sen kirjallisen tarjouksen lähettäminen vie niin pirusti aikaa! Helpompi ja nopeampi vaan ottaa seuraava puhelu. Isoissa kaupoissa se vaiva kannattaa nähdä. T: Entinen puhelinmyyjä.

Vierailija
12/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:59"]

Kaikilla ei ole mahdollista laittaa kirjallisena niitä. Mä olen ollut kolmessa eri puhelinmyynti firmassa töissä ja yhdessä oli mahdollisuus laittaa tarjous edes sähköpostilla asiakkaalle. Ps. Teitä olevinaan hauskoja jotka vetoavat tuohon tulee vastaan niin paljon ettei toisella kertaa mene "jauhot suuhun" T. Ex puhelinmyyjä

[/quote]

Itsekin olen pyytänyt tarjouksen kirjallisena, vaan en siitä syystä. Vaan siksi, että kun se myyjä selittää ummet ja lammet, niin että ollaan samalla kartalla asian kanssa. Joskus on ollut meinaan kuukauden kahden heittoja noissa tilausajoissa.

No, samapa tuo, enää en tilaa mitään. Koskaan.

Vierailija
13/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:03"]

Markkinointikielto ja tietojenluovutuksen kielto on paras kaveri. Millään muulla tavalla ei pääse noista perkeleistä yhtä helposti eroon. Ei vaikka laulaisi "ei ei ei ei ei ei ei ei eiiiiii, en kiitos vain halua mitäääään" aarian sinne myyjälle.

[/quote]

Pääsee niistä, jos vain puhelimestasi löytyy sellainen punainen namiska.

Vierailija
14/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei se toimi niin. Ei siellä ole tarjolla mitään kirjallisia sopimuksia. Puhelinmyynnissä on 14 vrk peruutusaika, kaupan voi siis purkaa kun se jo tehty sopimus tulee postissa. Mitään etukäteis tarjous/sopimuspapereita ei voi lähettää.

Vierailija
15/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa tarjouksen kirjallisena, niin potentiaalinen asiakas ehtii harkita tarjousta ja vertailla muihin vaihtoehtoihin. Siksi puhelinmyyjät yrittää saada kaupat tehtyä heti, ettei toinen ehdi harkita. Eli ihan puhdasta kusetusta. Ikinä en ostaa mitään puhelinmyyjältä ihan periaatteesta ja nykyään olen erittäin tyly, jos ei kerrasta usko ettei kiinnosta. Usein jäävät jankkaamaan ja silloin haistatan vitut ja lyön luurin korvaan. Riittävän monta huonoa kokemusta puhelinmyyjistä, niin on muodostunut nollatoleranssi näihin vitun helppoheikkeihin.

Vierailija
16/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa. Itse pystyn kyllä lähettämään sähköpostilla tarjouksen ja teen sen ihan mielelläni. Toki en olekaan missään lehtimyynnissä hommissa, vaan myyntiartikkeli vähän toinen.

Vierailija
17/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:38"]

Koska ei se toimi niin. Ei siellä ole tarjolla mitään kirjallisia sopimuksia. Puhelinmyynnissä on 14 vrk peruutusaika, kaupan voi siis purkaa kun se jo tehty sopimus tulee postissa. Mitään etukäteis tarjous/sopimuspapereita ei voi lähettää.

[/quote]

Ja miksi muka ei? Senkun lähettää.

Vierailija
18/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:41"]

Jos laittaa tarjouksen kirjallisena, niin potentiaalinen asiakas ehtii harkita tarjousta ja vertailla muihin vaihtoehtoihin. Siksi puhelinmyyjät yrittää saada kaupat tehtyä heti, ettei toinen ehdi harkita. Eli ihan puhdasta kusetusta. Ikinä en ostaa mitään puhelinmyyjältä ihan periaatteesta ja nykyään olen erittäin tyly, jos ei kerrasta usko ettei kiinnosta. Usein jäävät jankkaamaan ja silloin haistatan vitut ja lyön luurin korvaan. Riittävän monta huonoa kokemusta puhelinmyyjistä, niin on muodostunut nollatoleranssi näihin vitun helppoheikkeihin.

[/quote]

Miten sä voit sen lehden saada halvemmalla? 

Vierailija
19/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla puhelinmyyjillä ei ole mitään työsähköpostia. Saahan tilauksen lopettaa heti ekan lehden jälkeen maksutta.

Vierailija
20/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:33"]

Näin käy joka kerta, kun ilmoitan että sopimus- ja raha-asioitani hoitaa lakiasiantoimiston asiamies enkä itse käsittele lainkaan sopimisasioitani.

[/quote]

Et ole ruokakaupan kassalla kokeillut tuota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän