miten pian eron jälkeen voi liikkua avoimesti uuden kumppanin kanssa?
Kun on itse ollut jättävä osapuoli mutta uudella kumppanilla ei osaa eikä arpaa eroon? Ilman pahoja puheita siis.
Kommentit (12)
Mitä väliä? Teetkö muutkin elämäsi ratkaisut sen perusteella, mitä muut siitä ajattelevat?
Itsellä meni 6 kk, että esittelin miesystävän lapsille. Toki ennen sitäkin liikuttiin yhdessä, mutta ei ihan kotinurkilla.
Meillä on lapsia ja olen nainen. Tunnen itseni huonoksi naiseksi vaikka liitto oli karmea. Uusi ihminen löytyi ns. liian pian.Siksi mietityttää.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:55"]
Meillä on lapsia ja olen nainen. Tunnen itseni huonoksi naiseksi vaikka liitto oli karmea. Uusi ihminen löytyi ns. liian pian.Siksi mietityttää. ap
[/quote]
Suosittelen, että alat kasvaa aikuiseksi, ja teet pää pystyssä oman elämäsi ratkaisut. Älä viitsi välittää ihmisten puheista, se on lapsellista. Sun elämä, sun päätökset.
Jaa-a. Itse olen liikkunut heti. Kun erosin entisestäni jo viikon jälkeen liikun avoimesti toisen kanssa.
Jos olisit mies, voisit olla uuden nuoremman naisen kanssa heti. Mutta koska olet nainen, sun pitää olla nunna siihen saakka kun lapset muuttavat pois kotoa.
Heti kun avioeron harkinta-aika oli alkanut. Lapsille ei esitellä ennen kuin exä muuttanut pois, kuviot rullaa ja ero oikeasti voimassa.
Pakko se vaan on uskaltaa, vaikka vähän maine kasvaakin.
Meillä liikuttiin yhdessä jo paljon ennen eroa ;)
Sitten kun lapset on valmiita vastailemaan teihin liittyviin kysymyksiin. Kyllä aina löytyy se utelias Sirpa-täti joka ei kehtaa sinulta kysellä niin kyselee lapsilta äidin uudesta.
Minä odottaisin ainakin puolisen vuotta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:51"]
Kun on itse ollut jättävä osapuoli mutta uudella kumppanilla ei osaa eikä arpaa eroon?
[/quote]
Vaikka heti.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:51"]
Ilman pahoja puheita siis.
[/quote]
Ai. No sitten pitää odottaa ainakin 12 vuotta.