onko 200.000-300.000 euron laina
Teidän mielestä paljon? Noin yleisesti? Ei mun mielestä. Terkuin Helsingistä.
Kommentit (16)
Ei tuolla vielä saa edes asuntoa meidän talosta. Terkuin ullanlinnasta
On ihan helvetisti, terkuin Vantaalta
On! Mulla ja avopuolisolla yhteensä 100 000e lainaa, sillä saatiin omakotitalo isolla pihalla lähellä keskustaa ja vielä rempattua.
Mulla on yksin tuon verran. Tosin asunnon arvo n. 500k. Eli ei paha. t. yh Hgistä
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:06"]On! Mulla ja avopuolisolla yhteensä 100 000e lainaa, sillä saatiin omakotitalo isolla pihalla lähellä keskustaa ja vielä rempattua.
[/quote]
Stadista?
Riippuu tuloista. Terkuin Järvenpäästä.
Riippuu tuloista. Meillä tuo on 1/3 talon arvosta, ei paljon
Kahdelle suurituloiselle ok, eli ts. jos laina pystytään hoitaa jollakin aikavälillä toisen tuloilla, vaikka toinen jäisi työttömäksi. Muutoin liian riskaabelia mielestäni. Tämä on mielestäni hyvä nyrkkisääntö kaikkien pariskuntien lainojen määrissä. Toki on mahdollista, että molemmat jäävät työttömäksi, mutta aivan kaikkkeen ei voi kovin kattavasti varautua.
Hui, no on. 30 000€ lainaa t. Tyttö periferiasta
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:34"]
Ei tuolla vielä saa edes asuntoa meidän talosta. Terkuin ullanlinnasta
[/quote]
Muutaman vuoden päästä voi saada useammankin
Hirmuinen summa.
Minun lainaosuuteni tällähetkellä n.40t€, miehellä toinen mokoma. Alunperin otimme lainaa 150t€.
Terv.15km Hkiin.
Laina ok Hgissä/pääkaupunkiseudulla kahdella hyvätuloisella, joiden vuositulot kummallakin vähintään 50k€
No ei ole paljon.Kaksi normaalituloista (3000-4000) hoitaa helposti nykyisellä korkotasolla tuollaisen lainan (1500 e /kk) . Jos nettotulot perheessä 4000 e , jää vielä 2500 muuhun. Itsellä oli asuntolainaa 225000 ja mökkilainaa 140000 ja nettotulot olivat n 4500 /kk; tämä 6 vuotta sitten. Nyt on 130000 ja 60000 ja no roblem.Korko asuntolainassa 0.25 ja mökkilainassa 1.1 .Jos ei uskalla, niin mitään ei saa.Jos joudut työttömäksi , maksat vaan korkoja.
Ei ole.
Terkuin Lontoosta