Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsitkö metelistä?

Vierailija
23.07.2015 |

Täällä oli eilen joku ketju, jossa käsiteltiin meteliä ja kellonaikoja, mutta taisi olla vaan huoltotöiden ja remppojen osalta. Jäi kiinnostamaan laajemmin, kun olen itse maalta kaupunkiin muuttanut, ja aluksi oli vaikeuksia sopeutua meluun. Kaupunkien väkimäärä lisääntyy edelleen ja maaseutu autioituu.

Millaisella alueella asut, rauhallisella vai meluisella? Kärsitkö itse metelistä? Miten? Millaisesta metelistä erityisesti kärsit? Millainen melu ei haittaa? Paljonko melua pitää mielestäsi kaupungissa sietää? Onko jokin raja jonka jälkeen täytyy puuttua? Onko kotikaupunkisi kiinnittänyt asiaan tarpeeksi huomiota, vai ajavatko muut seikat edelle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin. Terveiset kovaäänisen remontin keskellä. Onneksi ollaan jo noin puolivälissä.

Vierailija
2/3 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin. Ei ole mitään tiettyä metelinaiheuttajaa. Asun huonosti suunnitellussa paikassa johon kuuluu kaikki lähistön äänet ja äänet kaikuu koska kasvillisuus on jyrätty pois. Lähellä isot tiet ja niiden yhtymäkohta liikenneympyröineen,junarata,vuokra asuntoja joista kuuluu älämölöä iltaisin ja öisin. Jatkuvasti joku tietyö,remontti, huoltotyö tai vaihdetyö menossa jollain puolella taloa. Makuuhuoneen ikkunan takana on tie jonka alkava pitkä suora houkuttaa joitain kuskeja kiihdyttämään ja ulvottamaan renkaita.

Nykyisten määräysten mukaan tähän, missä asun ei melun vuoksi saisi edes rakentaa asuinrakennusta. Mutta tämä on rakennettu ennen nykymääräyksiä. Meluhaittaa ei silti enää nyt edes yritetä vähentää, kun ihmiset jo asuu tässä. Vain uusien asuntojen ja alueiden meluun kiinnitetään suunnittelussa huomiota.

Eli, kärsin kovasti melusta ja odotan enää vaan että saan pienen pesämunan kasaan ja pääsen muuttamaan pois tästä helvetistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi, minä nautin siitä. Terveisin Remontti-Rane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi