Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin ihastunut lesboon!! Miten toimia?

Vierailija
23.07.2015 |

Minä, toinen nainen, lähes 40 vee, perheenäiti, niin klassisesti siinä kävi, että olen ihan korvia myöten ihastunut tuttuuni. Olen aina ollut bi, eikä kyseessä ole ensimmäinen nainen, minulla on myös suhde naiseen takana. Mutta pääosin miehiin. Nyt tutka värähti hänen kohdallaan ennenkuin tiesin hänestä juuri mitään, ja nyt oon saanut selville että hän on lesbo.

Vinkkejä saada hänet huomaamaan minut SILLÄLAILLA tarvitaan, kiitos!!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:35"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:19"]No ihan samallailla jos kyseessä ois mies :D tietääks se että oot bi? [/quote] Oikeat homoseksuaalit inhoaa näitä päiväperhosia jotka on oikeasti kaikkiruokaisia raatokärpäsiä. Minä minä tyyppejä itsekkäitä paskiaisia, kykenemättömiä aitoon ihmissuhteeseen. Eivät ole taistelleet homojen puolesta, noukkivat silti kaikki rusinat toistenkin pullista. Homot eivät tahdo bissejä lähelleen, bisset omistavat täysin erilaisen arvomaailman, jos arvoja ensinkään. Jokainen homo tuntee useampia homoja, joita bisset on pettäneet. Inhottavin vääristymä tuo mulle kaikki nyt ja heti. Yörjöttää. [/quote] Ihmisen luonnetta ei voi kyllä arvioida sen mukaan onko ollut suhteita vaan yhteen sukupuoleen vai molempiin. Itselleni on ollut elämän rikkaus se, että kumpikin sukupuoli on kiinnostanut, ihastuttanut ja vihastuttanut. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän naisiin päin. Ahdasmielistä lesboa en halua, jolle menneisyys on taakka. Kaapista olen jo osalle tullut.   [/quote] Luonnetta voi arvioida uskollisuuden perusteella. Esimerkiksi samanaikaiset suhteet useaan ihmiseen ei anna kaunista kuvaa. Ja siinä ei yhtään auta jos ne päällekäiset suhteet on eri sukupuoliin. Minä tarvin naisen lämpöä, mutta en voisi elää ilman miehen munaa. Koko aja tollasta draamaa, yhden pitää saada kaikki kerralla kun se on vaan syntynyt sellaiseksi.

[/quote]

Minä en tartte ollenkaan miehen munaa, yhtään mihinkään. Piste.

ap
[/quote]
Tää on niin nähty, miehen munaa alkaa tehdä mieli samantien kun saatkin vain naisen kehoa. Te bisset ootte niin lahjakkaita pettämisessä ja valehtelemisessa ja toisten tunteiden sotkemisesessa että epäilen teidän itsekin uskovan noita satujanne.

Vierailija
22/24 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:49"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:35"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:19"]No ihan samallailla jos kyseessä ois mies :D tietääks se että oot bi? [/quote] Oikeat homoseksuaalit inhoaa näitä päiväperhosia jotka on oikeasti kaikkiruokaisia raatokärpäsiä. Minä minä tyyppejä itsekkäitä paskiaisia, kykenemättömiä aitoon ihmissuhteeseen. Eivät ole taistelleet homojen puolesta, noukkivat silti kaikki rusinat toistenkin pullista. Homot eivät tahdo bissejä lähelleen, bisset omistavat täysin erilaisen arvomaailman, jos arvoja ensinkään. Jokainen homo tuntee useampia homoja, joita bisset on pettäneet. Inhottavin vääristymä tuo mulle kaikki nyt ja heti. Yörjöttää. [/quote] No huhhuh! Itsehän homot vinkuvat jatkuvasti kaikenlaista luokittelua ja yleistystä vastaan ja nyt heiltä bisseille tuollainen leima otsaan!? [/quote] Ootko koskaan homoa tavannut jos toi oli sulle uutta. Ennen homoilla ja lesboilla oli molemmilla omat paikkansa johon bisset eivät olleet tervetulleita. Homot ja lesbot ei käyneet samoissa paikoissa, vasta kun alkoi tää pridejuttu joskus 80-luvulla.

[/quote]

No en osaa sanoa, olenko tavannut ketäkin mistäkin suuntautumisryhmästä. Olen ymmärtänyt lukemistani jutuista, että mikään ei näy päällepäin ja kaikkia on kaikkea laatua, eikä ulkonäöstä voi päätellä mitään jne. Ei mulla ole minkäänlaista tutkaa. Teemaravintoloissa en käy, joten arvelut on arveltava ihan arkielämässä. Musta on vaan täysin hullua väittää (varsinkin tässä yhteydessä), että ryhmä A on aina pettureita, ryhmä B osaa solmia pysyviä suhteita ja ryhmä C osaa rakastaa aidosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:55"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:35"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:19"]No ihan samallailla jos kyseessä ois mies :D tietääks se että oot bi? [/quote] Oikeat homoseksuaalit inhoaa näitä päiväperhosia jotka on oikeasti kaikkiruokaisia raatokärpäsiä. Minä minä tyyppejä itsekkäitä paskiaisia, kykenemättömiä aitoon ihmissuhteeseen. Eivät ole taistelleet homojen puolesta, noukkivat silti kaikki rusinat toistenkin pullista. Homot eivät tahdo bissejä lähelleen, bisset omistavat täysin erilaisen arvomaailman, jos arvoja ensinkään. Jokainen homo tuntee useampia homoja, joita bisset on pettäneet. Inhottavin vääristymä tuo mulle kaikki nyt ja heti. Yörjöttää. [/quote] Ihmisen luonnetta ei voi kyllä arvioida sen mukaan onko ollut suhteita vaan yhteen sukupuoleen vai molempiin. Itselleni on ollut elämän rikkaus se, että kumpikin sukupuoli on kiinnostanut, ihastuttanut ja vihastuttanut. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän naisiin päin. Ahdasmielistä lesboa en halua, jolle menneisyys on taakka. Kaapista olen jo osalle tullut.   [/quote] Luonnetta voi arvioida uskollisuuden perusteella. Esimerkiksi samanaikaiset suhteet useaan ihmiseen ei anna kaunista kuvaa. Ja siinä ei yhtään auta jos ne päällekäiset suhteet on eri sukupuoliin. Minä tarvin naisen lämpöä, mutta en voisi elää ilman miehen munaa. Koko aja tollasta draamaa, yhden pitää saada kaikki kerralla kun se on vaan syntynyt sellaiseksi. [/quote]   Minä en tartte ollenkaan miehen munaa, yhtään mihinkään. Piste. ap [/quote] Tää on niin nähty, miehen munaa alkaa tehdä mieli samantien kun saatkin vain naisen kehoa. Te bisset ootte niin lahjakkaita pettämisessä ja valehtelemisessa ja toisten tunteiden sotkemisesessa että epäilen teidän itsekin uskovan noita satujanne.

[/quote]

Huhhuh mitä juttuja. Oisko ihmisessä muutakin kuin se muna.

Vierailija
24/24 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kolmen hengen polysuhteessa. On avomies ja avovaimo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi