Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö olemaan repimättä rupia?

Vierailija
04.07.2015 |

Minä en pysty.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki ne kutsuu repimään itsensä, varsinki päänahasta.

Vierailija
2/12 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hyvin harvinaista jos pystyn. Jos tajuan laittaa ihoteippiä haavan päälle, niin silloin saatan jättää sen rauhaan. Myös sähkötupakka auttaa pitämään kädet kurissa, vaikkei noin muuten mikään paras vaihtoehto olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:25"]Muaki ne kutsuu repimään itsensä, varsinki päänahasta.
[/quote]

Sama

Vierailija
4/12 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupi on repimistä varten

Vierailija
5/12 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, ei :(

Vierailija
6/12 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Ihan hirveää. :( Minulla on kaiken lisäksi ollut aina atooppinen ihottuma, ja nuorena olin viiltelijä -> aina paaaljon rupia joita nyppiä. Joku niissä ruvissa vain häiritsee niin käsittämättömän paljon, että ne on pakko repiä pois!

Vierailija
7/12 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupien repiminen on terapeuttista. Se on yksi elämän suurista pienistä nautinnoista. Kuten myös nenänkaivuu.

Vierailija
8/12 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Ja finnien puristelu kanssa. Ja kynsinauhojen repiminen. Aarrgghh. :D

Vierailija
9/12 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä revin kantapohjien kuollutta ihoa. joskus jopa sattuu mutta en vaan voi lopettaa. Jollain sama?

Vierailija
10/12 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 01:07"]

rupien repiminen on terapeuttista. Se on yksi elämän suurista pienistä nautinnoista. Kuten myös nenänkaivuu.

[/quote]

Ei se itse asiassa ole. Se on oikeastaan aika epämiellyttävää ja sattuu. Ja silti sitä on jotenkin pakko tehdä.

Jotkut ihmiset repivät pakonomaisesti hiuksiaan tai kulmakarvojaan, olisiko kyse jotenkin samasta ilmiöstä? En muista miksi sitä kutsutaan, mutta joskus oireet kuulemma helpottuvat psyykenlääkkeillä.

Vierailija
11/12 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että ruvet yleensä kutiaa. Jos haluaa, ettei revi rupia, pitää yrittää vähentää kutiamista esim. rasvaamalla tai muilla voiteilla. Itsellä oli kanssa aina tapana repiä kaikki auki, mutta lopetin sen. Esim. kevyt taputtelu voi antaa saman vaikutuksen, ei tarvitse repiä auki. Finnit kasvoissa väheni kun aloitin kasvojen kuorinnan, nyt niitä ei ole juuri ollut, joten ei tarvitse repiäkään. 

Vierailija
12/12 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoihin tulee välillä rupia, kun kystiset aknepallot ottaa pois.

Noloa olla rupinaama... joten saunassa honkkaan ne pois... huonoin tuloksin.... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi