Onko tämä plussa?(raskaustesti)
Kuva on otettu tosin vasta testiajan päätyttä mutta taisi olla tollanen jo 5min jälkeen. Nään itse haamun mutta en tiedä kuvittelenko :D tein kaks päivää sitten ekan testin mutta sillon en nähnyt edes haaleaa viivaa. Näkeekö muut tossa viivan?? Toivottavasti kuvat näkyy..
[url=http://aijaa.com/nf5it4][img]http://i4.aijaa.com/t/00612/13910339.t.jpg[/img][/url]
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 06:57"]Lisättäköön vielä että kuva on otettu noin 10min testin ottamisen jälkeen enkä ole ihan varma missä vaiheessa haalea viiva on siihen ilmestynyt, mahdollisesti testiajan sisällä tai sitten ei. Eli ei ole kaivellut roskiksesta tuntien jälkeen tulkittavaksi :)
T. Aloittaja
[/quote]
Sä taidat aika paljon haluta että kaikki vastais joo.
Auttaisi kyllä jos tietäisit onko viiva tullut näkyviin testiajan sisällä vai ei. Onko sulla jo mennyt ohi se päivä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa? Sekin on aika tärkeä tieto näitä tulkitessa :)
Mulla näkyi kaksi kertaa hyvin haalea viiva, kun testailin jo raskaana ollessa mutta ennen sitä päivää kun menkkojen olisi pitänyt alkaa (eka testi 4 päivää ennen ja toinen testi 3 tai 2 päivää ennen). Sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa tein kolmannen testin ja siinä viiva oli jo vahvan punainen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 06:57"]Lisättäköön vielä että kuva on otettu noin 10min testin ottamisen jälkeen enkä ole ihan varma missä vaiheessa haalea viiva on siihen ilmestynyt, mahdollisesti testiajan sisällä tai sitten ei. Eli ei ole kaivellut roskiksesta tuntien jälkeen tulkittavaksi :)
T. Aloittaja
[/quote]
Sä taidat aika paljon haluta että kaikki vastais joo.
[/quote]
No kyllähän sillä on merkitystä onko se haamu ilmestynyt joidenkin minuuttien vai tuntien päästä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:16"]Auttaisi kyllä jos tietäisit onko viiva tullut näkyviin testiajan sisällä vai ei. Onko sulla jo mennyt ohi se päivä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa? Sekin on aika tärkeä tieto näitä tulkitessa :)
Mulla näkyi kaksi kertaa hyvin haalea viiva, kun testailin jo raskaana ollessa mutta ennen sitä päivää kun menkkojen olisi pitänyt alkaa (eka testi 4 päivää ennen ja toinen testi 3 tai 2 päivää ennen). Sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa tein kolmannen testin ja siinä viiva oli jo vahvan punainen.
[/quote]
Nyt on kp34. Mutta asiaa ei auta se etten tiedä oman kierron pituutta koska olen syönyt tätä ennen pillereitä. Pari päivää sitten tuli tooodella vähäistä ruskeahkoa vuotoa pyyhkiessä mikä voisi viitata kiinnittymiseen.
ON TODELLAKIN PLUSSA! ONNEA!!! :) Viivanpaikka ei näy noin selvästi! mulla kaikki 4 raskautta näkynyt alussa noin, ehkä haaleamminki, koska kuvaan en ole saanut sitä viivaa vangittua niinkuin tässä. Ovat tietysti viivani siitä vahvistuneet.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:37"]ON TODELLAKIN PLUSSA! ONNEA!!! :) Viivanpaikka ei näy noin selvästi! mulla kaikki 4 raskautta näkynyt alussa noin, ehkä haaleamminki, koska kuvaan en ole saanut sitä viivaa vangittua niinkuin tässä. Ovat tietysti viivani siitä vahvistuneet.
[/quote]
En olisi itse noin varma mutta kiitos jos olet oikeassa. :)
Olen ymmärtänyt ettei Pregcheck-testiin tule yleensä viivanpaikkoja tai roskishaamuja, onko kellään kokemusta? Pitääkin kaivaa aiempi testi roskiksesta ja katsoa vertailun vuoksi onko siihen ilmestynyt viivanpaikkaa...
Vähän nyt kyllä valitettavasti näyttäisi negalta. :/ Mutta toivottavasti olen väärässä. :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:27"]Miten mä en näe tuossa mitään?
[/quote]
Varmaan riippuu paljon näöstä ja näytöstä jolla tarkastelee kuvaa. Mieskin näkee tuossa haalean viivan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:37"]ON TODELLAKIN PLUSSA! ONNEA!!! :) Viivanpaikka ei näy noin selvästi! mulla kaikki 4 raskautta näkynyt alussa noin, ehkä haaleamminki, koska kuvaan en ole saanut sitä viivaa vangittua niinkuin tässä. Ovat tietysti viivani siitä vahvistuneet.
[/quote]
En olisi itse noin varma mutta kiitos jos olet oikeassa. :)
Olen ymmärtänyt ettei Pregcheck-testiin tule yleensä viivanpaikkoja tai roskishaamuja, onko kellään kokemusta? Pitääkin kaivaa aiempi testi roskiksesta ja katsoa vertailun vuoksi onko siihen ilmestynyt viivanpaikkaa...
[/quote]
mulla ei ole ikinä tullut noihin testeihin mitään jos en ole ollut raskaana. tuollainen haamu juuri testiajan jälkeen tuli ja olinkin raskaana. Muutaman päivän päästä vasta näkyi positiivinen testiajalla.
Näkyy viiva selvästi mutta kannattaa vielä testailla :) Itselläni ei ole tollasia näkynyt kun en ole ollut raskaana, viivanpaikatkaan ei ole noin selkeitä jos niitä jossain tietyssä merkissä on ollut (pregcheckissä ei ole ollut).
Mulla tosin näyttänyt ihan puhdasta negaa vähintään viikon vielä siitä kun menkkojen olis pitänyt alkaa vaikka olen ollut raskaana :D Ilmeisesti myöhäisen oviksen takia.
Haamuhan siinä, ainakin mun mielestä.
Onnea! Mun mielestä on plussa! Itselläni kaksi lasta, joista testiin tullut vain tuollainen hyvin haalea viiva ihan testiajan lopulla.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:05"]Haamuhan siinä, ainakin mun mielestä.
[/quote]
Eli plussa...? Eikai se haamu siihen ilman raskaushormonia ilmesty? Määrä on vaan hyvin vähäinen vielä. Mun logiikka sanoo näin, kertokaa jos olen väärässä.
Aloittaja
Mulla tuli tuollainen viiva, joka vahvistui sitten päivä päivältä :)
Samaa kysyisin minä. Onko plussa vai ei? Väri tuli vasta yli 10min jälkeen, mutta selkeä viivanpaikka piirtyi heti testiä tehdessä.
Hyi miks toi on tollane möhnäne valkonen toi pää. Mihin sä sen oikein laitoit..
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:39"]http://aijaa.com/LyBgCc
Samaa kysyisin minä. Onko plussa vai ei? Väri tuli vasta yli 10min jälkeen, mutta selkeä viivanpaikka piirtyi heti testiä tehdessä.
[/quote]
Nyt en näe edes haamuviivaa. Missä kohtaa? Vain tuon valkoisen viirun väen, viivanpaikkako?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:41"]Hyi miks toi on tollane möhnäne valkonen toi pää. Mihin sä sen oikein laitoit..
[/quote]
Mistä möhnästä sä puhut? Ei se kyllä yhtään möhnänen ole ja pissassa sen käytin (tuliko yllätyksenä?)
Aloittaja
Lisättäköön vielä että kuva on otettu noin 10min testin ottamisen jälkeen enkä ole ihan varma missä vaiheessa haalea viiva on siihen ilmestynyt, mahdollisesti testiajan sisällä tai sitten ei. Eli ei ole kaivellut roskiksesta tuntien jälkeen tulkittavaksi :)
T. Aloittaja