Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstauudistus

Vierailija
23.07.2015 |

Jokaisen annetun ylä- tai alapeukun yhteyteen joutuisi kirjoittamaan vähintään yhden rivin perustelun peukutussuunnalleen.

Tämä on itsekäs uudistusehdotus - tiedän sen - mutta usein omienkin kommenttien saamat peukutukset ovat niin mysteerisiä, että haluaisin niihin edes hieman perusteluja. Ehkä se myös samalla hedelmöittäisi keskustelua ja poikisi uudenlaisia polkuja jo väsyneisiin aiheisiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 06:52"]Mä toivoisin sitä, että yhden keskustelun sisällä olisi pikku laatikko, mihin saisi laittaa sivunumeron. Tämä auttaisi pidempien ketjujen hallinnointia. Ärsyttää välillä se oikean sivun etsiminen, jos keskustelu on edennyt paljonkin pidemmälle siitä kun viimeksi kävit. Oletteko te kaivanneet tällaista?
[/quote]

KYLLÄ!

Vierailija
2/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 06:52"]

Mä toivoisin sitä, että yhden keskustelun sisällä olisi pikku laatikko, mihin saisi laittaa sivunumeron. Tämä auttaisi pidempien ketjujen hallinnointia. Ärsyttää välillä se oikean sivun etsiminen, jos keskustelu on edennyt paljonkin pidemmälle siitä kun viimeksi kävit. Oletteko te kaivanneet tällaista?

[/quote]

Tai jos kirjoitat vastauksen/kommentin, katoat sieltä missä olet ollut lukemassa kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellaisten, jotka ahdistuvat alapeukuista, ei kannata mielenterveytensä säilyttääkseen kirjoitella tänne mitään kommentteja. Jätetään keskustelu niille, jotka osaavat ottaa myös negatiiviset palautteet eli alapeukut vastaan.

Vierailija
4/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, olen alapaukuttanut vahingossa. Joskus jaksan selitellä, joskus en.

Vierailija
5/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:29"]

[/quote]

niin, paukuttelenkin toki joskus vahingossa, mutta nyt oli kyse peukutuksista :D 10.

Vierailija
6/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riitä että se on semmoinen äänetön "erimieltä"? Miten sitä pystyttäisi edes valvomaan mitä siihen peukun yhteyteen kirjoitettaisiin, joku hymiö nyt ei hirveästi avaa uusia keskustelunsuuntia..?

Vierailija
7/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisi ainakin keskusteluissa vähän "rennompaa" ja positiivisempaa tyyliä, eikä näitä tyrmävoittoja, siis miten jutellaan toisille ja kerrotaan asioista, ellei anneta siihen edes mahdollisuutta, jos tapahtuu tämä "tylytys", no tuota ei voi hallita mitenkään. Mutta itse ainakin tykkään vastata laajasti, mutta maku menee jos joku "kiittelee tai luulee tietävänsä paremmin" tai "vetää sen paskimman kortin" heti pöytään. Keskustelua ei synny jos sille ei anneta mahdollisuutta, eikä toisten mielipiteitä kunnioiteta. Ps. Voihan ketjun aloittaja laittaa kysymyksen tarkentavan mille haluaa peukuteytavan, hankala tuoda kuitenkin esille täällä...itse oon monesti vahingossa peukuttanut alas, eikä sitä voi enää perua.

Vierailija
8/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin sitä, että yhden keskustelun sisällä olisi pikku laatikko, mihin saisi laittaa sivunumeron. Tämä auttaisi pidempien ketjujen hallinnointia. Ärsyttää välillä se oikean sivun etsiminen, jos keskustelu on edennyt paljonkin pidemmälle siitä kun viimeksi kävit. Oletteko te kaivanneet tällaista?

Vierailija
9/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten jotkut ahdistuu niin paljon jostain alapeukuista. Mitä väliä sillä on, vaikka johonkin ihan normaaliin asiaan joku tulee alapeukuttelemaan? Miksi siihen pitää kiinnittää huomiota? Selkeissä mielipiteissä, niissä ymmärrän alapeukun siten että joku on eri mieltä, mutta mitä siitäkään sitten? Jokainen saa olla just sitä mieltä kuin on.

Vierailija
10/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen usein vahinkoalapeukutuksia. Jotenkin tää mobiili on vain tottelematon. En kyllåkäån selittele niitä, vaikka harmittaakin.

Vierailija
11/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:29"]

[/quote]

niin, paukuttelenkin toki joskus vahingossa, mutta nyt oli kyse peukutuksista :D 10.
[/quote]

*äänekäs naurahdus* :D

Vierailija
12/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 06:55"]

En ymmärrä, miten jotkut ahdistuu niin paljon jostain alapeukuista. Mitä väliä sillä on, vaikka johonkin ihan normaaliin asiaan joku tulee alapeukuttelemaan? Miksi siihen pitää kiinnittää huomiota? Selkeissä mielipiteissä, niissä ymmärrän alapeukun siten että joku on eri mieltä, mutta mitä siitäkään sitten? Jokainen saa olla just sitä mieltä kuin on.

[/quote]

Joku nosti mun ketjun!

Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa. Tottakai.

Lähinnä ajattelin, että keskustelua elävöitettäisiin jos pelkkien peukkujen lisäksi mukaan saataisiin myös perusteluja. Itse ainakin olen monesti täysin ymmälläni kommenttieni saamista peukuista - olivat ne sitten ylä tai ala.

13/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 04:00"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 06:55"]

[/quote]

Joku nosti mun ketjun!

Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa. Tottakai.

Lähinnä ajattelin, että keskustelua elävöitettäisiin jos pelkkien peukkujen lisäksi mukaan saataisiin myös perusteluja. Itse ainakin olen monesti täysin ymmälläni kommenttieni saamista peukuista - olivat ne sitten ylä tai ala.
[/quote]

Monilla forumeilla ei ole ollenkaan käytössä peukutusta. Sellainen voisi olla hyvä että aloittaja päättää peukutetaanko ketjussa vai ei, koska peukutus mahdollistaa peukutusketjut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi