Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon olutta ja mies siivoaa

Vierailija
23.07.2015 |

Mieheni on toipuva alkoholisti ja päätti olla loppuelämän juomatta. Lupasi, että hänen juomattomuutensa ei tulisi millään tavoin heijastumaan minun elämääni. Eli jos haluan lähteä hänen kanssaan baariin, niin tulee seuraksi ja voi jopa tanssia kanssani tai laulaa karaokea, mutta mitään alkoholipitoista ei aio juoda. Kotiinkin saan ostaa alkoholia, mutta hän ei siihen koske.

Nyt sitten juon olutta ja mies pesee lattiaa. Illan aikana olen juonut jo 8 olutta ja puoli pulloa punkkua sekä muutaman kossusnapsin. Mies taas on sillä aikaa laittanut ruokaa, leiponut piirakkaa, tiskannut, pessyt pyykit, imuroinut koko asunnon, silittänyt kasan lakanoita ja nyt konttaa rätin kanssa pitkin lattiaa, kun rikoin vahingossa meidän mopin kompastuttuani siihen, kun tulin eilen baarista. Onko tuollainen siivousvimma normaalia toipuvilla alkoholisteilla? Onko muita toipuvien alkoholistien vaimoja paikalla? Mihin teidän miehenne ovat purkanneet kaiken viinan juonnilta vapautuneen energian? Pelottaa jos täysraitistumisen myötä hänestä kehkeytyykin siivousfriikki pirttihirmu.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 05:00"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:42"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:08"]

Olihan tää ihan hauska provo. :D melkein nauroin.

[/quote]

Mä olen eri mieltä. Mun mielstä provo perustuu julmuuteen, eikä se ole hauskaa. Toipuva alkoholisti ponnistelee ja hänen "elämänkumppaninsa" vetää kaksin käsin viinaa hänen nenänsä edessä - missä kohtaa siinä on huumori? 

[/quote]
Mulla onkin musta huumorin taju :D
[/quote] musta tuntuu ja hevonen sattuu

Vierailija
2/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää nytt oikeasi aivan naurattevaa tuubaa jos totta puhutaan. Mutta pointsit ukolle vilpittömyydestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista pupillit nyt heti!! Jos onkin vaihtanut alkoholin amfetamiiniin. Jos suurentuneet pupillit niin alko vaan vaihtunut piriin

Vierailija
4/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikuttaa siltä, että olet itsekin alkoholisti ilman tuota toipumisvaihetta :(

Vierailija
5/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö on huonojen provon ihmeellistä aikaa :)

Vierailija
6/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse korkkasin chiantipullon ja aloin viikkaamaan pyykkejä. Kyllä tämä... tästä...

Vierailija
7/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu tässä onkin se, että vain osa tästä on provoa, teidän rakkaat lukijat on vain selvitettävä mikä osa. Terveisin se mies, joka sai just kämpän siivottua ja tuli apen seuraksi aaveelle :)

Vierailija
9/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että äijä huudatti imuria 3 yöllä? Huono provo

Vierailija
10/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin muuhun se alkoholiriippuvuus vaihtuu. Joku tulee uskoon, toinen rupeaa treenaamaan maratonia, ihan mikä vain tulla tilalle.

Tuo on kyllä erikoisin juttu minkä olen kuullut. Kellonaikakin on outo, jos Suomessa olette.

t. Päihdetyöntekijä

Vierailija
11/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:20"]Niin että äijä huudatti imuria 3 yöllä? Huono provo
[/quote] Luututaanko teillä ensin ja imuroidaan vasta sitten?

Vierailija
12/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:24"]Johonkin muuhun se alkoholiriippuvuus vaihtuu. Joku tulee uskoon, toinen rupeaa treenaamaan maratonia, ihan mikä vain tulla tilalle.

Tuo on kyllä erikoisin juttu minkä olen kuullut. Kellonaikakin on outo, jos Suomessa olette.

t. Päihdetyöntekijä
[/quote] Ainiin ja unohtui mainita ettei olla oltu enää vuosiin suomessa

Vierailija
13/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:24"]Johonkin muuhun se alkoholiriippuvuus vaihtuu. Joku tulee uskoon, toinen rupeaa treenaamaan maratonia, ihan mikä vain tulla tilalle.

t. Päihdetyöntekijä
[/quote] Mikä päihdetyöntekijää valvottaa klo 4:24 ja roikututtaa av:lla? ;) Itse en ainakaan olisi aikanaan halunnut olla missään tekemisissä tuollaisen ptt:n kanssa

Vierailija
14/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:13"]Juttu tässä onkin se, että vain osa tästä on provoa, teidän rakkaat lukijat on vain selvitettävä mikä osa. Terveisin se mies, joka sai just kämpän siivottua ja tuli apen seuraksi aaveelle :)
[/quote] Miksi te ette oikeasti usko, että olen ap:n mies?

Vierailija
15/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:13"]Juttu tässä onkin se, että vain osa tästä on provoa, teidän rakkaat lukijat on vain selvitettävä mikä osa. Terveisin se mies, joka sai just kämpän siivottua ja tuli apen seuraksi aaveelle :) [/quote] Miksi te ette oikeasti usko, että olen ap:n mies?

[/quote]

Olet varmaan, mutta viestisi oli tylsä. Kukaan tässä jaksa alkaa arvuuttelemaan provosta mikä osa mahdollisesti pitää paikkansa.

Nyt pesemään lattia toiseen kertaan, hopi hopi! Tai raikaa ruoska pakaroille. Sitä rataa loppuyön provot tehdään.

Vierailija
16/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:35"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:13"]Juttu tässä onkin se, että vain osa tästä on provoa, teidän rakkaat lukijat on vain selvitettävä mikä osa. Terveisin se mies, joka sai just kämpän siivottua ja tuli apen seuraksi aaveelle :) [/quote] Miksi te ette oikeasti usko, että olen ap:n mies?

[/quote]

Olet varmaan, mutta viestisi oli tylsä. Kukaan tässä jaksa alkaa arvuuttelemaan provosta mikä osa mahdollisesti pitää paikkansa.

Nyt pesemään lattia toiseen kertaan, hopi hopi! Tai raikaa ruoska pakaroille. Sitä rataa loppuyön provot tehdään.
[/quote] Oot ilkee :(

Vierailija
17/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:08"]

[/quote]

Mä olen eri mieltä. Mun mielstä provo perustuu julmuuteen, eikä se ole hauskaa. Toipuva alkoholisti ponnistelee ja hänen "elämänkumppaninsa" vetää kaksin käsin viinaa hänen nenänsä edessä - missä kohtaa siinä on huumori? 

Vierailija
18/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:42"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:08"]

[/quote]

[/quote] Itse olen kullimmaiselleni nuo alkot ostanut ja koen tämän eräänlaisena "miehuuskokeena". Sitäpaitsi tuo muru on oikeesti ihan huipputyyppi kun se on ottanut muutaman ja ei todellakaan ole juonut noin paljoa. Eikä se oikeasti eilen missään kännäämässä ollut saati rikkonut mitään mopinvarsia. Noin, nyt paljastin kaiken provon tuosta kirjoituksesta.

Onko mammat nyt tyytyväisiä. T ap:n mies

Vierailija
19/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:42"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:08"]

[/quote]

[/quote]
Mulla onkin musta huumorin taju :D

Vierailija
20/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistiko miehesi siivota myös ne valkoroskat?