Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kenelläkään kokemuksia seksuaaliterapeutista?

Vierailija
22.07.2015 |

Rakastan miestä niin paljon, mutta epätyydyttävä seksielämä syö liittoamme. En tarkemmin halua paljastaa. Onko kukaan saanut seksuaaliterapiasta apua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Elikkäs seksuaaliterapiasta tarkoitin. T. Idiootti-ap

Vierailija
2/4 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa nyt käynyt. Mulla on vaginismi. Mitään hirveen rakentavaa ei tietenkään olla vielä kahden keskustelun aikana saatu, kunhan juteltu ongelmista. Todella kiinnostunut ja ymmärtäväinen terapeutti mulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:50"]Kaksi kertaa nyt käynyt. Mulla on vaginismi. Mitään hirveen rakentavaa ei tietenkään olla vielä kahden keskustelun aikana saatu, kunhan juteltu ongelmista. Todella kiinnostunut ja ymmärtäväinen terapeutti mulla :)
[/quote]

Vaginismi, piti oikein googlata. Harmi juttu, mutta hyvä jos terapeutti on miellyttävä. Toivottavastk saat avun vaginismiisi. T.ap..se idiootti

Vierailija
4/4 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran kävin. Vakavasta halujensa häpeämisestä kärsivälle ja siksi omat tarpeensa ja halunsa tavallaan poissulkeneelle, kieltänelle hänellä ei ainakaan ollut mitään. Puhui vain hyvin loukkaavasti, että jokainen haluaa ja että se on normaalia. Aivan, ja juuri kun mä en halunnut, enkä edes halunnut haluta, enkä siten ollut normaali niin olisko ollut mitään älykkäämpää sanottavaa? 

Menin sinne siksi, että parisuhteet ei sujuneet kun seksiä piti olla ja kaipasin vain läheisyyttä, mutta kukaan mies ei ainakaan halunnut eikä kertonut, että se olis riittänyt ja...

Varmaan haluavia osaavatkin auttaa, mutta mulle ne on ihmispaskoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän