Miksi miehiä kiehtoo ongelmaiset naiset?
Mistä se johtuu? Jos olet mies, kiinnostaako/kiehtooko/viehättääkö sinua ongelmaiset naiset? Ja jos niin miksi?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:23"]
Haista sinä paska
[/quote]
Selvä :D Ap
Pelastus vietti? En mä tiedä! :D Mä olin nuorempana vittumainen ja vaikee ja muutenkin vähän ongelmatapaus. Miehiä riitti aina. Ja aina ne miehet halusi auttaa kaikin puolin. Nykyiseni tavatessa olin veloissani ja join aivan liikaa, saikuttelin minkä kerkesin ja silti tuo rakastui muhun. Auttoi mut pois veloista ja sitä kautta muuttui juomis tottumukset ja työmoraalikin parani. Nyt ollaan 6 vuotta seurusteltu, enkä enää ole ongelmatapaus. Baareissa ei myöskään miehiä saa enää samalla tavoin hätyyttää pois ja ne pelastajat on kadonneet. Mua ei tarvii enää pelastaa, mut pelastettiin jo ja tuo mies katselee mua edelleen yhtä rakastuneena. =)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:23"]
Haista sinä paska
[/quote]
Selvä :D Ap
[/quote]
:DDD
Onko tää joko kompakysymys?
Kaikkihan ne on sellaisia. Mutta kun oikein ajattelen, niin en kyllä osaa selittää itsellenikään, miksi asuin kuukausia alaikäisen pirihuoran kanssa.
Miehet tykkää lutkamaisista naisista, joten siksi kaikki mt- ja päideongelmaiset ovat haluttua tavaraa!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:27"]
Pelastus vietti? En mä tiedä! :D Mä olin nuorempana vittumainen ja vaikee ja muutenkin vähän ongelmatapaus. Miehiä riitti aina. Ja aina ne miehet halusi auttaa kaikin puolin. Nykyiseni tavatessa olin veloissani ja join aivan liikaa, saikuttelin minkä kerkesin ja silti tuo rakastui muhun. Auttoi mut pois veloista ja sitä kautta muuttui juomis tottumukset ja työmoraalikin parani. Nyt ollaan 6 vuotta seurusteltu, enkä enää ole ongelmatapaus. Baareissa ei myöskään miehiä saa enää samalla tavoin hätyyttää pois ja ne pelastajat on kadonneet. Mua ei tarvii enää pelastaa, mut pelastettiin jo ja tuo mies katselee mua edelleen yhtä rakastuneena. =)
[/quote]
Hieno tarina! Ehkä mullakin sitten on jotain toivoa ;) Tosin en juopottele.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:39"]
Miehet tykkää lutkamaisista naisista, joten siksi kaikki mt- ja päideongelmaiset ovat haluttua tavaraa!
[/quote]
No eipä ne ongelma tapaukset aina mitään lutkamaisia ole. Ja itseasiassa ne lutkamaiset on kyllä yleensä niitä, jotka yrittää kaikkia miehiä ja harvoin ketään saa. Miehet haluaa pelastaa ja vallottaa. Vaikka Tyrkky tarvitsisi pelastaa niin sitä ei tarvitse valloittaa, joten ei se yleensä kelpaa.
Riippuu ongelmasta. Joku sosiaalisten tilanteiden pelkoinen erakko ei kiehdo samoissa määrin mitä bipolaarinen, maniavaiheessa oleva naikkonen.
Ei ne kiehdo. Naisen pitää olla ongelmaton, emotionaaliset vaatimukset saa olla vain ihan pieniä ja pitää hymyillä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:11"]Riippuu ongelmasta. Joku sosiaalisten tilanteiden pelkoinen erakko ei kiehdo samoissa määrin mitä bipolaarinen, maniavaiheessa oleva naikkonen.
[/quote]
Heh ootko itse bipo, koska tuo on niin totta. Itse olen mies bipo ja ystävissäni on tästä syystä ollut paljon biponaisia, ja itse en kyllä menisi sekaantumaan sellaisiin, mutta ei heillä ainakkaa hypomaniassa seuraa puutu.
Haista sinä paska