Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmoin Timo Soinista...

Vierailija
22.07.2015 |

...vääntämässä kolmen kilon pökälettä pyttyyn röhkien samalla naama punaisena. Samalla verisuoni pullottaa päässä ja hän pyyhkii naamaansa liian karhealla paperinenäliinalla.

Uuh, mikä ihana ajatus. Kunpa se vielä joskus toteutuisi. <3

Onko teillä muilla tällaista? Mistä te unelmoitte salaa? Kertokaa näin anonyyminä! Toivon asiallista keskustelua, ei törkeyksiä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin Toini Kankaanniemestä! Hän kurkkisi minua ikkunastani ja minä riisuutuisin samalla. Sitten hän hönkäisee ikkunaan ja kirjoittaa höyryyn: "Nussittuna nukkuisit paremmin."

Vierailija
2/7 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin Jussi Halla-ahosta. Joisimme pienet kupilliset vihreää teetä ja istuisimme sen jälkeen naputtelemassa vierekkäisillä läppäreillä. Lopuksi Jussi sanoisi ujosti 'moi!' ja katoaisi kadun vilinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni Grahn-Laaksonen ja Jenni Vartiainen nalkuttamassa minulle yhtä aikaa. Uuuhhuuhhuuu...

terv. miehinen mies 34v

Vierailija
4/7 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistön kanssa hevosvaunuajelulla ympäri Helsinkiä. Naukkailtaisiin venäläistä pontikkaa. Mieheni ja Jenni juoksisivat läähättäen perässä.

Vierailija
5/7 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:58"]Unelmoin Toini Kankaanniemestä! Hän kurkkisi minua ikkunastani ja minä riisuutuisin samalla. Sitten hän hönkäisee ikkunaan ja kirjoittaa höyryyn: "Nussittuna nukkuisit paremmin."
[/quote]:DD

Vierailija
6/7 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakivaa jonkun random-tyypin ja Teuvo Hakkaraisen kanssa. Sit mä saisin Teuvon kaa lapsen (mut se ois oikeesti sen randomin pentu)  ja sen nimeks tulis varmaan Pate tai Karlotta-Veronica ja sit musta tulis julkkisbimbo hetkeks. Sit tulis hirvee joku jutska ja mä poistuisin julkisuudesta ja saisin Teuvolt saatanasti elareita. Sit mä lihon 50-kiloisesta 98-kiloiseksi ja musta tulee seitsemän lapsen yh mamma ja asuisin yksiössä niiden kaa. Ja mul ois rasvanen tukka ja rumii vaatteit ja haiseva hiekkapillu.

Unelmani ei varmaan koskaan toteudu, sillä vihaan persuja, olen naimisissa varakkaan miehen kanssa ja minulla on hänen kanssaan kaksi lasta.

Vierailija
7/7 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Kanervan kaa romanttinen illallinen. Se vois puhuu mulle kaikkee sairasta. Sit voisin juottaa sen känniin ja se kertois mulle kaikki likaisimmatkin jutut Kanerva-Tusku -tekstiviestikohusta. Ois tosi kuumaa, jos saisin sen känniin lonkerolla tai siiderillä niinku muutaman jälkeen.