Istuisitteko taaempana hyvät naiset, kiitos!
Roiskeet istuinrenkaan etureunan päällä tai alla ovat ikäviä, kun seisaaltaan asioiva nostaa sen ylös. Pyydän hiukan perempää istumisasentua tai sopivaa kallistumista.
Kommentit (4)
Mies tässä jokunen vuosi sitten uteli, että miten ihmeessä saan niitä roiskeita siihen istuinrenkaan etuosaan. Vastasin vain, että olen jo useita kuukausia pyytänyt korjaamaan käsisuihkun vuotavan osan. Kohta oli suihku vaihdettu ja kas kumma ku roiskeet katos...
Mun mielestä tuo on kyllä enemmän pikkulapsien ongelma, kun eivät yltä istualtaan ottamaan paperia niin siinä pöntöltä hypätessä voi muutama tippa mennä renkaalle eikä lapset yleensä siitä niin välitä. Itselläni ei ainakaan mitään tippoja jää ja vaikka jäisi niin pyyhkisin pois :D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:01"]Mies tässä jokunen vuosi sitten uteli, että miten ihmeessä saan niitä roiskeita siihen istuinrenkaan etuosaan. Vastasin vain, että olen jo useita kuukausia pyytänyt korjaamaan käsisuihkun vuotavan osan. Kohta oli suihku vaihdettu ja kas kumma ku roiskeet katos...
[/quote]
Ja oli kuullemma useita vuosia miettinyt, että miten oiken käyn pissalla, kun ei ollut uskaltanut kysyä.
3 jatkaa
Joutuu olla kyllä aika suihku jos sivusuunnassa istuessa lähtee :D