Kiihottaako miehiä erityisesti, jos pääsevät sänkyyn ex-panonsa kanssa uusiksi?
Kommentit (20)
Riippuu. Onko ex edelleen läski? Siksi erosin, kun seksielämä kuoli naisen lihottua.
Ite ainaki ollu ex vaimon kanssa. Eka kerta oli jännittynyttä varmaan riitelyn ja muiden syiden takia. Toisella kerralla menikin huomattavasti paremmin ja tuntu erittäin hyvältä, paremmalta kuin liitossa ollessa. Ja kyllä oli todella kiihottavaa jostain kumman syystä vaikka erosta ei ole pitkä aika.
Ei kyllä todellakaan. Nykyinen on ainut kenen kanssa haluan seksiä.
Itselläni alkoi exän tapailut noin vuosi eron jälkeen. Todella vallatonta menoa seksin suhteen, erinlaista kuin liiton aikaan. Exä oli kuin rakastajatar, kyseli tekstarilla et voiko tulla tulla viinkonlopuksi naitavaksi. En kieltäytynyt koskaan. Seksi oli estotonta, meni usein viikonloppu sängyssä. Oman kiihotuksen teki kun ex alkoi tapailemaan uusia miehiä, mutta tuli käymään paneskelemasssa. Oli hiton kiihottavaa kun aloin työntyyn sisälle ja korvaan kuiskasi, "Varovasti, se on arka" , Kun kysyin arkuuden syytä niin sain vastaukseksi " Minua on naitu koko viikonloppu".
vaikea sanoa, kun exä lopetti seksin heti lasten synnyttyä eikä ole nyt 2v eron jälkeen harrastanut ilmeisesti seksiä kertaakaan.
Itse olen pannut nyt 2v aikana enemmän kuin 20v liiton aikana yhteensä.
Ei todellakaan. Eroon on syynsä ja se on yleensä seksin puute. Miksi jatkaa vitutuksen muistelua?
En oo ikään aatellu onko kiihottavampi ku kuka tahansa muukaa. Tosin en ole ikään seurustellu pitkiäaikoja, joten en tiiä kuka on ex ja kuka vaan pitempiaikanen pano. Mutta eile tapasin ehkä ex, sai panna vaan häntäluun alle kun pilllu kuuluu miehelleen. Eikä ollu hetki josta kerron vanhainkodissa
Ei mitään erityistä intoa. Tapahtui humalassa ja aamulla oikeastaan harmitti. Käytännön jätkänä hyödynsin kun ex alkoi ilman pyyntöä ottaa suihin. Se tapahtui aamulla. Kun sai valmiiksi pyysin poistumaan. Sai siitä ihan kunnon kilarin mikä ilahdutti minua. Nainen petti kun oltiin yhdessä niin siksi en pahemmin myöhemmästä innostunut.
Jo vain. Olen päässyt vuodesta toiseen ex panon kanssa säännöllisesti. Nyt ei vaan jaksa enää joka viikko välttämättä.
Exä soittelee joskus viikonloppuisin ja haluaa seksiä.
Mulla 23cm ja sen nykyisellä kuulemma max 15 senttinen ja se ei kuulemma tyydytä häntä😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla 23cm ja sen nykyisellä kuulemma max 15 senttinen ja se ei kuulemma tyydytä häntä😂
15-cm-Urpo se taas täällä! Käypä välillä ulkona raittiissa ilmassa!
Ei todellakaan ole mikään ykköskiihoke. Joskus nuorempana puutoskauden keskellä olen exäseksiin sortunut, mutta onhan toi aika säälittävän reppanaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta kuulee ihan ihme juttuja. Koitti kehua mua ja kertoi entisestä jätkästä jonka kanssa tuntui että se tulee suusta ulos. Piti sanoa että tuollaiset puheet ei oikeasti tunnu hyvältä. En tiedä kuinka iso varsinkin paksu pitäisi olla että se olisi naisille tarpeeksi? Tölkin paksuinen ehkä riittäisi?
Parisuhteessa oleva exä soittelee useon kännissä ja vonkaa seksiä autoilun merkeisdä.
En tiedä johtuuko siitä, kun sen poikaystävällä on kovin pieni penis?
Rehellisesti sanottuna kyllähän se seksi exän kanssa oli upeaa, mutta on se nykyisenkin kanssa.
Molempien kanssa vaan se ongelma, että seksiä on/oli vähän. Exä oli töissään kiireinen ja jotenkin seksi väheni ja nykyinen on töissään kiireinen ja loppuu palanut ja seksiä viimeksi 2021. Ja olemme vielä melko nuoria, nykyinen puoliso alle 30-vuotias.
Tavallaan. Jokaisen exän kohdalla lähinnä tuntisin viharakkautta seksissäkin, nussisin kyllä "paskaksi" ja muistuttasin edes yhestä hyvästä asiasta jota varmasti ajoittain exät on jääny kaipaamaan
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan. Jokaisen exän kohdalla lähinnä tuntisin viharakkautta seksissäkin, nussisin kyllä "paskaksi" ja muistuttasin edes yhestä hyvästä asiasta jota varmasti ajoittain exät on jääny kaipaamaan
Sori vaan mutta ei sillä pienellä ketään paskaksi panna. Se koko on kuitenkin naiselle yksi eron syy.
Sivusta seuranneena: Miehiä kiihottaa aina "uudet" panot. Ex-pano sinänsä ei ole uutta panoa kiehtovampi mutta on tavallaan uusi kun aikaa on kulunut. Jos ex-panolla on jo uusi mies, niin se lyö bensaa liekkeihin kun mies saa tuntea olevansa "alfampi" kuin se toinen mies (panemalla tämän naista).
Kaikki miehet ei tietenkään toimi tällä tavalla mutta luulen kyseisten skenaarioiden vapauttavan dopamiinia aivoissa tjtn.