Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti pakottaa harrastamaan

Vierailija
22.07.2015 |

Eli oon kohta 15v tyttö ja mulla on "pieniä" ongelmia äidin kaa... Alotin (omasta tahdosta) 6 vuotiaana pianonsoiton mutta jo 9 vuoden iässä soittaminen alkoi kyllästyttää. Olen siitä asti vinkunut ja pyytänyt ja vaikka mitä että saisin lopettaa pianonsoiton mutta äiti ei sitä salli. Mua ahdistaa koska soittoläksyt jää joka viikko tekemättä ja yritän opetella kappaleita aina edellisenä iltana 10 jälkeen. Sitäpaitsi opettajani ei tykkää musta yhtään ja aina valittaa kun en soita... Lisäksi tänä vuonna pitäisi suorittaa tutkinto ja teoriatunnit lisääntyisi kahdella viikossa. Siinä ongelma on se kun en millään ehdi käydä niillä koska harrastan myös tanssia, jota rakastan ja kilpailen, ja treenaan sitä noin 15 tuntia viikossa. Mutta pikkuhiljaa mua on alkanut kyllästyttää sekin kun äiti aina pakottaa lenkille ja viimeksi tänään haukkui läskiksi punkeroksi kun olen pitänyt 2 viikom tauon liikunnasta, ja tanssimotivaationi on alkanut sen takia laskea. Lisäksi siirryn 9 luokalle, äiti ei hyväksy alle 8 koenumeroita enkä saa edes valita sitä luokiota mihin haluaisin, vaan äiti yrittää pakottaa mut toiseen parempitasoiseen lukioon mikä mua ei kiinnosta... Auttakaa mua, ahdistaa ja monta kertaa jo harkinnut viiltelyä ym kun tuntuu etten kelpaa edes omalle äidilleni...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö puhumaan tilanteesta jonkun muun aikuisen kanssa? Isä, täti, mummo, joku äitisi ystävä? Asiallisesti ja järkevästi, kuten kirjoititkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaikki vähän tarjottimella ja kuitenkin vain vingut ja samaan aikaan moni muu olisi hyvin tyytyväinen jos olosuhteet mahdollistaisivat kaiken tuon harrastamisen.  Alle kasin koepaperi kertoo pelkästään laiskuudesta. Viiltelystä en sano sanaakaan, koska se on sinun puoleltasi pelkkää lässyttämistä ja huomion kerjäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme