Pesettekö kädet jos käytte vain pissalla
Eli jos ette kakkaa ollenkaan, viitsitkö oikeasti muka pestä kädet? Minä en. Jos on vieraita niin esitän peseväni. Lorotan hanaa enkä pese, tai sit huuhtasen siin välis. Mut yleensä ottaen? Yksin ollessa en pese aina ees jos... Juu... Mutta se että ei se käsi osu mihkään ku pyyhin pissan, niin miksi pestä kädet? Puhun nyt siis naisista, eriasia jos on meisseli kädessä ollut juuri.
Kommentit (48)
Otan puolimetriä paperia ja viskaan sen metriseen kotiin ja suihkaan sinne sanelvitosta
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:32"]Hyi saatana. Kurahaarat lääppii pilluaan , eikä pese käsiään? Oksennus. [/quote] Painu helvettiin kurahaaroinesi. Mistä kolosta nämä naistenvihaajat aina ryömii joka ketjuun? Oletteko te yläpeukuttajat niitä naisia vihaavia lassukoita vai mitä ihmeen hiippareita?
[/quote]
Niin, ihanaahan se on kun levittelet haisevan hiivaisen toosasi bakteerit ympäri kämppää, kun et pese käsiäsi.
Mulla oli synnärillä huonekaveri joka ei pessy käsiään. Se luovutti vielä maitoa muille kun maito nousi vauhdilla. Ällöä!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:57"]No en todellakaan, saatan joskus käydä 5-15min välein pissalla, johan siinä kädetkin kuivuis.
Yleisissä vessoissa pesen aina, mutta kotona en ikinä pissan jälkeen.
[/quote]
Mene lääkäriin kusiluikku. Ei enää normaalia moinen kusella ravaaminen. Itse käyn n. 3-4 tunnin välein, joten sulla on jotain pahoja ongelmia rakkos kanssa tai pääkopassa, valitse itse.
Kyllä. Ja olen sen verran neuroottinen käsienpesijä, että pesen myös ENNEN tarpeillakäyntiä, koska en halua pyyhkiä saastaisilla käsillä.
Hyi saasta mitä tyyppejä nää jotka ei pese! Mikähän hygieniataso on luutenkaan näillä, miinuspuolella varmaan.
Siis mitä vaarallisia ja pelottavia bakteereita teillä siellä kotona on? Siis sellaisia, jotka oikeasti aiheuttaisivat ihmiselle jotakin terveysongelmia?
Minä en pese käsiä juuri koskaan, enkä myöskään juuri koskaan ole kipeänä. Vastustuskykyni on erinomainen. Mä käytän todella paljon paperia pyyhkiessäni ja siivoan vessat säännöllisesti. En pese käsiäni jos tulen ulkoa tai kaupasta, ainoastaan sillon jos alan laittaa ruokaa, pesen kädet.
Ymmärrän käsihygienian merkityksen jossain sairaalaolosuhteissa, mutta kotona ei saakaan olla liian steriiliä. Ihan hullua kun porukka kulkee joku käsidesipullo mukana joka paikassa. Ehkä ulkomailla jossa bakteerikanta on niin eri että siihen kestää hetki totutella (eikä halua käyttää lyhyttä lomaansa minkään pöpön uhrina) ymmärrän sen että ollaan vähän varovaisempia. Bakteereitakin tarvitaan, ja elimistön on hyvä harjoittaa vastustuskykyäänkin niiden oikeasti pahojen pöpöjen varalta.
Käsien ohella pesen myös hiukseni jokaisen vessareissun jälkeen.