Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihminen kakkaa?

Vierailija
22.07.2015 |

Inhottaa ainainen kakkaus. Joka päivä lisää kakkaa. Aina vaan lisää. Mitä hyödyn siitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta syöminen niin ei enää tervii huolehtia kakkaamisesta :)

Vierailija
2/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina huvittanut ihmisten ruokahifistely. Kaikki tulee ulos samanlaisena haisevana kakkana vaikka kui olisi asetellut kalliit ruoka-ainekset esteettisesti ja taiteellisesti lautaselle. Ohis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin jos syön terveellisesti kakka sujahtaa pönttöön kiinteänä, eikä jätä oikeastaan mitään pyyhittävää. Jos syön jotain paskaa kuten McRuokaa tai pitsaa tai kebua, on kakka liisterimäistä ja perseen joutuu pesemään siitä siirapista että puhtaaksi saa.
Kasvis ja kuitupitoisella ruualla kakkaaminen ei häiritse elämääni.

Vierailija
4/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:03"]Minulla ainakin jos syön terveellisesti kakka sujahtaa pönttöön kiinteänä, eikä jätä oikeastaan mitään pyyhittävää. Jos syön jotain paskaa kuten McRuokaa tai pitsaa tai kebua, on kakka liisterimäistä ja perseen joutuu pesemään siitä siirapista että puhtaaksi saa.
Kasvis ja kuitupitoisella ruualla kakkaaminen ei häiritse elämääni.
[/quote]
Olen huomannut lastenhoitajana saman. Lapset jotka ovat huonoja syömään kasviksia ja hedelmiä, kakka on kamalan hajuista ja siirappimaisen tahmeaa. Lapset jotka syövät kasviksia, heillä kakka on tummempaa, kiinteämpää eikä niin pahanhajuista. Sitä kakkaa on myös kivempi pestä/pyyhkiä kun lähtee helposti.
Ja eiköhän se ole merkki siitä jos hoidossa syö kasviksia niin on niitä kotonakin tottunut syömään.

Vierailija
5/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, kaikki se kakka on ruoassa mitä syöt. Elimistösi suodattaa siitä hyödylliset osat pois. Miksei meille myydä kakatonta ruokaa?

Vierailija
6/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistat ravintoaineet joita et tarvitse.

Vierailija
7/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uloste on suurimmaksi osaksi kuolleita bakteereita ja bakteerien ulosteita. Minä ainakaan en haluaisi kantaa niitä sisälläni yhteen kauemmin kuin on pakko.

Vierailija
8/8 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä muumeilla on paremmin.