Miksi ihminen kakkaa?
Inhottaa ainainen kakkaus. Joka päivä lisää kakkaa. Aina vaan lisää. Mitä hyödyn siitä?
Kommentit (8)
Minua on aina huvittanut ihmisten ruokahifistely. Kaikki tulee ulos samanlaisena haisevana kakkana vaikka kui olisi asetellut kalliit ruoka-ainekset esteettisesti ja taiteellisesti lautaselle. Ohis.
Minulla ainakin jos syön terveellisesti kakka sujahtaa pönttöön kiinteänä, eikä jätä oikeastaan mitään pyyhittävää. Jos syön jotain paskaa kuten McRuokaa tai pitsaa tai kebua, on kakka liisterimäistä ja perseen joutuu pesemään siitä siirapista että puhtaaksi saa.
Kasvis ja kuitupitoisella ruualla kakkaaminen ei häiritse elämääni.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:03"]Minulla ainakin jos syön terveellisesti kakka sujahtaa pönttöön kiinteänä, eikä jätä oikeastaan mitään pyyhittävää. Jos syön jotain paskaa kuten McRuokaa tai pitsaa tai kebua, on kakka liisterimäistä ja perseen joutuu pesemään siitä siirapista että puhtaaksi saa.
Kasvis ja kuitupitoisella ruualla kakkaaminen ei häiritse elämääni.
[/quote]
Olen huomannut lastenhoitajana saman. Lapset jotka ovat huonoja syömään kasviksia ja hedelmiä, kakka on kamalan hajuista ja siirappimaisen tahmeaa. Lapset jotka syövät kasviksia, heillä kakka on tummempaa, kiinteämpää eikä niin pahanhajuista. Sitä kakkaa on myös kivempi pestä/pyyhkiä kun lähtee helposti.
Ja eiköhän se ole merkki siitä jos hoidossa syö kasviksia niin on niitä kotonakin tottunut syömään.
Ajattele, kaikki se kakka on ruoassa mitä syöt. Elimistösi suodattaa siitä hyödylliset osat pois. Miksei meille myydä kakatonta ruokaa?
Poistat ravintoaineet joita et tarvitse.
Uloste on suurimmaksi osaksi kuolleita bakteereita ja bakteerien ulosteita. Minä ainakaan en haluaisi kantaa niitä sisälläni yhteen kauemmin kuin on pakko.
Lopeta syöminen niin ei enää tervii huolehtia kakkaamisesta :)