Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavan mies tekstailee lomamatkaltaan mulle!!!

Vierailija
22.07.2015 |

Ei siis olla naisen kanssa ystäviä vaan enemmänkin tuttuja, miehen kautta ollaan tutustuttu. Ovat olleet kesäkuusta asti reissussa, kiertelevät Aasiaa tällä hetkellä. Mies laittaa minulle viestejä viikottain ja jotakin "Olet ollut mielessä" ja "Olisitpa täällä" ja aika hmm..eroottisia viestejä myös, esimerkiksi kuva rannasta ja että "tiedätkö mitä me voitais tuossa tehdä ;)"

Miten noihin nyt kuuluu reagoida? Mielestäni mies on oikein hyvännäköinen ja haluttava, ei sillä. Mutta sanonko tuolle naiselle nyt noista...? Mukava loma ilmeisesti heillä siellä...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan otsikko pitänyt asianmukaisesti muotoilla tosin, esim. "entinen panoni viestittelee jne.", vaikka nyt "tuttavasi" mies onkin, niin hänethän sinä tunnet paremmin kuin tämän tuttavasi.

Joo, joka tapauksessa, mulla on vähän samanlainen kokemus, mutta viestittelijänä oli silloinen naapurin rouva. Naapurit olivat Malesiaas lomalla ja mimmi tekstaili minulle, sanoin suoraan asiasta hänen miehelleen, loppui minun ja rouvan ystävyys, ei kaduta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä