Tiedätkö ihmisiä jotka juo todella vähän kaljaa?
Kommentit (23)
Minä. Ei yksin viitti, ja kavereita ei ole. Olen sosiaalinen juoja.
Minä. En juo juuri ollenkaan, viime kesänä join ystävien kanssa puutarhabileissä pari siideriä. En ole alkoholisti, en vain tunne tarvetta, tai halua käyttää juuri lainkaan. Kaljaa olen juonut joskus vuosia sitten.
Todella typeriä ja outoja ihmisiä. Ei yhdestä kaljasta tule kuin vihaiseksi.
Minä. En käytä alkoholia ollenkaan
Minä, se vaan maistuu niin pahalle. Original rules
En ole juonut noin 29 vuoteeen kaljaa. Sitä jäämiehen juomaa kyllä nautiskelen.
Minä. Oon juonut ehkä max. 5 kaljaa eläissäni. Ikää 43.
Juon lonkeroa, valkkaria ja skumppaa.
Viimeksi 80-luvulla 😁
Lopetan alkoholin käytön samoihin aikoihin. Alkoholiton olut on minun mielestäni kuin pekoni ilman lihaa - turhaa.
Minä. En juo olutta, koska en pidä siitä. Velkon tummasta oluesta pidän, mutta en niin paljon, että viitsisin siitä maksaa.
Juon satunnaisesti kuohuviiniä (Euroviisuja ei voi katsoa selvinpäin) ja joskus oikein helteisen kesäpäivän iltana siiderin.
En pidä alkoholin mausta, mutta erityisesti oluen karvas maku ei ole mieleeni.
Minä 0 olutta per vuosi, mies 1 erikoisolut per kk
Minä en juo ollenkaan olutta. En ole koskaan maistanutkaan enkä koe, että olisin jäänyt jostain paitsi.
En juo ollenkaan alkoholia, olen kyllä maistanut muutaman kerran mutta en oikein tykännyt. Ei ole oikeastaan mitään tarvetta juoda alkoholia.
Ne ketkä haluavat juoda alkoholia niin saavat juoda.
Minä olen juonut elämäni aikana varmaan alle 10 olutta ja ikää 51. En vain pidä mausta. Siiderit, lonkerot, muutamat viinit ja jotkut väkevämmät menee. En myöskään pidä mm.viskistä, konjakista tai likööreistä.
Elämäni aikana juonut puoli lasillista ja se riitti. Kauhean tympeän makuista. Juon vettä, se on hyvää.
Minä en juo koskaan kaljaa. Enkä mitään alkoholihuumetta....
Nauttikaa Pyhästä Yrtistä, hyvät ystävät. Ja jättäkää alkoholi ja rööki kokonaan pois. Terveytenne kiittää.
Joskus 1997 taisin maistaa kulauksen. En tykännyt, enkä ole sen koommin juonut olutta. Sitä kulausta enempää siis. Viiniä ja skumppaa kylläkin.
Yhden kaljan saatan juoda ehkä kerran kuukaudessa, mutta kermalikööriä joskus viikonloppuisin
En tykkää oluesta, enkä juo sitä ollenkaan. Kotikalja kyllä maistuu.
Minä juon vähän. Olen viinisieppo