Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin istumatyön kesäkuussa. Nyt +4kg.

Vierailija
22.07.2015 |

Aiemmin olin fyysisessä työssä jossa liikuin koko ajan. Käyn kahdesti viikossa salilla ja kerran viikossa uimassa, lisäksi lenkitän koiraa päivittäin. En syö epäterveellisesti, mutta liikaa ilmeisesti? Pitäiskö aloittaa ruuan punnitseminen..?
Ruokavalioni koostuu; aamupuurosta + marjoista, lounaaksi kanaa ja kasviksia, ja salaattia ja leipää, iltapäivällä omena, porkkanoita, kotona yleensä illalla kasvisruokaa ja sokeroimatonta jugurttia, hedelmiä ja.pähkinöitä iltapalaksi.
Olen ennenkin huomannut että laihtumisellani ja lihomisellani on enemmän tekemistä liikkumiseni kanssa kuin ruokavalion kanssa. Mies menee töihin myöhemmin kuin minä joten käyn autolla töissä, täytyy varmaan muokata vuorokausirytmiä ja herätä vain aikaisemmin jotta voin polkea töihin! En kestä tätä lihomista!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu!

Vierailija
2/10 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Kiloja senkun kertyy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuleva ammattini on fyysinen. En kestäisi tehdä istumatyötä.

Vierailija
4/10 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olin vuorotteluvapaalla vuoden ja laihduin 6kg. Palasin töihin ja kului 4kk niin painoa tullut takaisin 4kg. En vain jaksa liikkua yhtä paljon kuin vapaalla. Siisti sisätyö eikä sovi valittaa mutta kyllä istuminenkin on raskasta.

Vierailija
5/10 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aineenvaihdunta vaan seisahtuu tässä istuessa. Vaikka kuinka välillä seison ja kävelen ympäriinsä ja taukojumppaan.
Järkyttävää!

Ap

Vierailija
6/10 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehillintää syömiseen. Perse penkistä ja lenkille.

Vierailija
7/10 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:19"]Itsehillintää syömiseen. Perse penkistä ja lenkille.
[/quote]

Luitko edes aloitusta? Ap syö hyvin ja liikkuu paljon. Auttaisiko ap runsas veden juonti ja vaikka jotkut pilatestyyliset hengitysharjoitteet? Onko työtäsi mahdollista tehdä seisten, eli nostaa työpöytää?

Vierailija
8/10 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa on sanonta, joka kuuluu suomennettuna, että istuu perseensä leveäksi. Tällä viitataan konttorirottiin, jotka lihovat.

Vierailija
9/10 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:25"]Virossa on sanonta, joka kuuluu suomennettuna, että istuu perseensä leveäksi. Tällä viitataan konttorirottiin, jotka lihovat.
[/quote]

Osuva sanonta

Vierailija
10/10 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:25"]Virossa on sanonta, joka kuuluu suomennettuna, että istuu perseensä leveäksi. Tällä viitataan konttorirottiin, jotka lihovat.
[/quote]

Osuva sanonta
[/quote] Niinpä. Se on tavallaan raadollinen ja tavallaan niin totta. Joskus sillä saatetaan myös tarkoituksella alentaa toimistotyöntekijöitä, ikäänkuin he vain surffailisivat ja joisivat kahvia. En tiedä mistä muuten johtuu virolaisten persefetissi. Hirveän yleisesti pilkataan isoja takapuolia.