Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin aika uuden suhteen alkaessa ennen ekaa seksikertaa?

Vierailija
22.07.2015 |

Mulla takana jo useampi kuukausi...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kuukautta. Syy: MIES ei halunnut aikaisemmin. Tiedoksi, että näinkin voi olla. Miehelläkin voi olla todella epävarma olo kehostaan, voi jännittää ja ahdistaa hirveästi. Minulle tuo ei ollut ongelma ja ymmärsin hyvin. Edelleen olemme yhdessä, nyt jo 7 vuotta ja häät tulossa. :)

Vierailija
42/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuukautta :) ensimmäinen kertani oli ja saman miehen kanssa edelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan ollut jotain kolme tai neljä vuotta, joskus reilu parikymppisenä.

Vierailija
44/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes muista. Arvelin just tarvitsevani useamman vuoden ja ettei kukaan mies olis siihen valmis niin aloin kai sit antaa kun mies oli vongannut useamman kerran. Ehkä 2-6kk? En tosiaan muista :(

Vierailija
45/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööm meidän suhde alkoi sänkyyn menemisellä niin kai se on 0pvä. Tosin oltiin tunnetu jotain 5 vuotta ennen sänkyyn hyppäämistä.

Vierailija
46/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi kuukautta seurusteltiin ennen seksiä. Mies ehti jo kosiakin ensimmäisen kerran ennen kuin oltiin edes seksiä harrastettu. En uskaltanut silloin vielä suostua, kun seurustelu oli vasta niin alussa, mutta mies kosi myöhemmin uudestaan ja mentiin naimisiin 8kk seurustelun jälkeen. Oltiin 29 ja 31.

Vierailija
47/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:25"]Aika pitkiäkin aikoja. Miten noi miehet on jaksaneet odottaa? Eikö ne ole sanoneet, että eikö teitä kiinnosta seksi tai aiotteko antaakaan ikinä? Tai pilkanneet teitä homepilluiksi tai pihtareiksi?
[/quote]
Mies oli se, joka pihtasi. Jatkoi muuten samalla tyylillä myöhemminkin, kiristi seksillä.

Vierailija
48/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:25"]Aika pitkiäkin aikoja. Miten noi miehet on jaksaneet odottaa? Eikö ne ole sanoneet, että eikö teitä kiinnosta seksi tai aiotteko antaakaan ikinä? Tai pilkanneet teitä homepilluiksi tai pihtareiksi? [/quote] Mies oli se, joka pihtasi. Jatkoi muuten samalla tyylillä myöhemminkin, kiristi seksillä.

[/quote]

No kuka nainen nyt seksiä tarvitsee, jos mies ei häntä halua?

Vierailija
49/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 2kk. Oltiin tosin tunnettu jo 7 vuotta.

Vierailija
50/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alle vuorokausi... Tai no, nykyiseen mieheeni olin tutustunut viikkoa aikaisemmin, silloin oli vaan jotain smalltalkia enkä tosiaan arvannut että viikon päästä oltaisiin minun luonani panemassa, saati onnellisina yhdessä vielä viiden vuoden jälkeen!

Vierailija
51/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.vv

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi