Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin aika uuden suhteen alkaessa ennen ekaa seksikertaa?

Vierailija
22.07.2015 |

Mulla takana jo useampi kuukausi...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 01:20"]

Suutuin tämän kejun takia miehelleni. Hän halusi aikaisemmin kuin olin valmis ja sanoin, etten halua ja mies ei uskonut ja en kehdannut sanoa, että todella on näin, koska häpesin, etten kykene. Nyt raivostuttaa vieläkin se sadan vuoden takainen tilanne ja suhteen alku. Sanoin moehelle, että jos olisin saanut odpttaa niin kauan, että olisin aidosti halunnut, niin en olis halunnut häntä ehkä koskaan. Siitäs sai, koska oma nautintonsa ajoi sen edelle, että kuulisi, mitä hänelle sanoin. Ja se on ihan tottakin. Mies ei sanonut mitään. On jo tottunut näihin mun oikutteluihin. Tosin ei tää ole oikuttelua, se vain on, että kerron näitä hänelle nyt, kun asioille ei enää mitään voi. Mutta ihan tosia ne on. Ikävä kyllä. Mutta minun ongelmanihan se nyt toki oli, että olin niin estoinen. Ei varmaan kukaan mies olisi minua halunnut odotella millään, niin motä muutakaan mä voin, kuin läytää jonkun tuollaisen?

[/quote]

Sainkin nyt tästä hyvän keinon purkaa raivouttani mieheen. Haha, se on loukannut mua sata vuotta siiten eikä oo ajatellut mun tunteita! Mies on niin kiltti, että haluaa aina olla kohdellut oikein. Hyvä juttu mulle, niin saan mun traumoja purettua kanssa. Teilläpä onkin ilmeisen ilkeät puolisot, jotka tätä alapeukutitte. 

Vierailija
2/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin tämän kejun takia miehelleni. Hän halusi aikaisemmin kuin olin valmis ja sanoin, etten halua ja mies ei uskonut ja en kehdannut sanoa, että todella on näin, koska häpesin, etten kykene. Nyt raivostuttaa vieläkin se sadan vuoden takainen tilanne ja suhteen alku. Sanoin moehelle, että jos olisin saanut odpttaa niin kauan, että olisin aidosti halunnut, niin en olis halunnut häntä ehkä koskaan. Siitäs sai, koska oma nautintonsa ajoi sen edelle, että kuulisi, mitä hänelle sanoin. Ja se on ihan tottakin. Mies ei sanonut mitään. On jo tottunut näihin mun oikutteluihin. Tosin ei tää ole oikuttelua, se vain on, että kerron näitä hänelle nyt, kun asioille ei enää mitään voi. Mutta ihan tosia ne on. Ikävä kyllä. Mutta minun ongelmanihan se nyt toki oli, että olin niin estoinen. Ei varmaan kukaan mies olisi minua halunnut odotella millään, niin motä muutakaan mä voin, kuin läytää jonkun tuollaisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi. :D

Vierailija
4/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:25"]Aika pitkiäkin aikoja. Miten noi miehet on jaksaneet odottaa? Eikö ne ole sanoneet, että eikö teitä kiinnosta seksi tai aiotteko antaakaan ikinä? Tai pilkanneet teitä homepilluiksi tai pihtareiksi? [/quote] Mies oli se, joka pihtasi. Jatkoi muuten samalla tyylillä myöhemminkin, kiristi seksillä.

[/quote]

No kuka nainen nyt seksiä tarvitsee, jos mies ei häntä halua?
[/quote]
Aika moni nainen haluaa itsekin seksiä. Ja mieskin voi pihdata.

Vierailija
5/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 01:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:35"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:25"]Aika pitkiäkin aikoja. Miten noi miehet on jaksaneet odottaa? Eikö ne ole sanoneet, että eikö teitä kiinnosta seksi tai aiotteko antaakaan ikinä? Tai pilkanneet teitä homepilluiksi tai pihtareiksi? [/quote] Mies oli se, joka pihtasi. Jatkoi muuten samalla tyylillä myöhemminkin, kiristi seksillä. [/quote] No kuka nainen nyt seksiä tarvitsee, jos mies ei häntä halua? [/quote] Aika moni nainen haluaa itsekin seksiä. Ja mieskin voi pihdata.

[/quote]

No eikä halua!

Vierailija
6/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-7pv max tai vaihto

Vierailija
7/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:43"]Useampi viikko, koska mies ei tehnyt aloitetta ja itse aistin ettei kannata. Nyt asutaan yhdessä, suhdetta jatkunut 4 v ja kuinka ollakaan, kerta viikossa riittää miehelle tai useimmiten on liikaakin. Olen pettynyt. Olisi pitänyt tajuta jo alkutahdeista ettei mies halua minua SILLÄ tavalla.
[/quote] miksi oot sen kaa sitte?

Vierailija
8/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoret

Vierailija
9/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No baarissa tavattiin hieman ennen pilkkua ja ei edes kämpille asti päästy vaan joulukuussa ulkona puuhattiin, ehkä sellaiset puoli tuntia ensitapaamisesta. Ainoa vakava suhde, nykyään avioliitto ja lapsia jotka sai alkunsa huomattavasti myöhemmin.

Vierailija
10/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 01:38"]No baarissa tavattiin hieman ennen pilkkua ja ei edes kämpille asti päästy vaan joulukuussa ulkona puuhattiin, ehkä sellaiset puoli tuntia ensitapaamisesta. Ainoa vakava suhde, nykyään avioliitto ja lapsia jotka sai alkunsa huomattavasti myöhemmin.
[/quote]

Meillä on tahti säilynyt myös aika aktiivisena kaikki nämä vuodet, ja olisikin aika vaikea kuvitella että oltais odoteltu kuukausia. Molemmille seksi on yhtälailla aika tärkeää vaikka ei toki ainoa asia mihin suhteemme perustuu.

Vierailija
11/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ekoilla treffeillä tuli korkattua. Mies ei painostanut, mutta olin päättänyt päästä petiin.

Vierailija
12/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ömh. Oon jokaisen kohdalla harrastanut seksiä ennen seurustelua.

Vierailija
13/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nykyinen suhde ja tähän mennessä ainut alkoi seksillä, eli ei päivääkään. Tunnettiin 12v ennen tätä, kyseessä paras ystäväni

Vierailija
14/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan suunnilleen tuo linkin kaltainen ;) http://www.apokalauta.org/yle/src/136093816919.jpg

Vierailija
15/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta odottelin, jotta täyttäisin 16 vuotta. Mies oli 8 vuotta vanhempi, enkä halunnut, että joutuisi vaikeuksiin alaikäiseen sekaantumisesta. Mentiin sit jossain vaiheessa naimisiin ja oltiin yhdessä 7 vuotta ja saatiin lapsi siitä suhteesta. Myöhemmin sain tietää, että tuon puolen vuoden aikana kävi panemassa exäänsä.

Vierailija
16/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko.. :D

Vierailija
17/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drinkin juonti baarissa 15 min + taksi 20 min + ovi auki 30 sek + vaatteet pois 1 min = 36 min 30 sek

Vierailija
18/51 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk. Ja sitä ennen tunnettiin 4 vuotta.

Vierailija
19/51 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/51 |