Ootteko tilanneet Matsmart/fiksuruoka kotiinkuljetuksella?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Fiksuruoka tulee pahvilaatikossa
Ja nopeasti vielä -sama
Ajattelin ekaa kertaa tilata tuolta fiksuruoka.fi:stä. On edullisia ja tarpeellisia ruokatarvikkeita kyllä. Uutiskirjeen tilaamalla saa toimituksen 0 e yli 25 euron tilauksesta. Tekee kyllä mieli tilata.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ekaa kertaa tilata tuolta fiksuruoka.fi:stä. On edullisia ja tarpeellisia ruokatarvikkeita kyllä. Uutiskirjeen tilaamalla saa toimituksen 0 e yli 25 euron tilauksesta. Tekee kyllä mieli tilata.
Tämän linkin kautta saat 5 €:n alennuksen ensimmäisestä tilauksestasi.
Minun tilaukseni kannettiin sisälle asti. Serkkupoika on postinkantaja, ja kantoi laatokon eteiseen asti. Ei kai kuuluisi postituksen hintaan normaalisti.
Molemmissa joudut klarnahuijarin asiakkaaksi ja liemeen jos tulee ongelmia.
Matsmartilta oon tilannu ja keskimäärin 5pv kestänyt tulla kotiin asti. Tietyn summan yli ja budbee tuo kotiin asti. Postilla varmasti kestää .
Ei mitään valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olen vähentänyt tilaamista Fiksuruoasta, koska siellä ei nykyään ole oikein mitään hyviä tuotteita eikä kunnollisia alennuksia. Tosi monissa tuotteissa vaan 20-25% alennusta, pian vanhaksi menevissä elintarvikkeissa tuollaiset aleprosentit on yhtä tyhjän kanssa, kaupasta saa usein tarjouksesta halvemmalla. Fiksuruoka myös muuttaa hintoja jatkuvasti ja monien tuotteiden kohdalla päivittäin esim. varastotilanteen mukaan. Sen minkä eilen olisit saanut eurolla, maksaakin tänään kaksi euroa. Tarkkana saat olla, jos tuolta tilaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olen vähentänyt tilaamista Fiksuruoasta, koska siellä ei nykyään ole oikein mitään hyviä tuotteita eikä kunnollisia alennuksia. Tosi monissa tuotteissa vaan 20-25% alennusta, pian vanhaksi menevissä elintarvikkeissa tuollaiset aleprosentit on yhtä tyhjän kanssa, kaupasta saa usein tarjouksesta halvemmalla. Fiksuruoka myös muuttaa hintoja jatkuvasti ja monien tuotteiden kohdalla päivittäin esim. varastotilanteen mukaan. Sen minkä eilen olisit saanut eurolla, maksaakin tänään kaksi euroa. Tarkkana saat olla, jos tuolta tilaat.
Vanhaksi menevissä tuotteissa alennus on harvoin 20-25 %.
Matsmartilta tilasin postipakettina. Pahvilaatikossa tuli. Kesti niin kauan toimitus, että en kyllä enää tilaa.