Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys pyykinpesusta

Vierailija
22.07.2015 |

Miten saatte valkoiset vaatteet pysymään valkoisina? Mitä pyykinpesuainetta käytätte valkoisille vaatteille? Olis hyvä pesuaine hakusessa, kun tuppaa tahrat jäämään vaatteisiin...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ihan Omon valkoisen pyykin sensitiveä. Sitä hajusteetonta.

Vierailija
2/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:28"]Mä käytän ihan Omon valkoisen pyykin sensitiveä. Sitä hajusteetonta.
[/quote]

Peseekö hyvin puhtaaksi vaikeatkin tahrat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahroihin ennen pesua amway esikäsittelysuihketta. Kyllä lähee tahrat.

Vierailija
5/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:40"]Tahroihin ennen pesua amway esikäsittelysuihketta. Kyllä lähee tahrat.
[/quote]

Mistä tuota voi ostaa?
Ap

Vierailija
6/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Vanishin valkopyykille tarkoitettua tahranpoistoainetta. Pesuaineena Neutralin tai MiniRiskin valkopyykinpesuainetta. Noilla olen saanyt hyvin pidettyä valkoiset vaatteet tahrattomina ja puhtaina.

Vierailija
7/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ymmärrä mitä niin "vaikeita" tahroja ihmisten vaatteisiin tulee, ettei ne tavallisessa pesussa lähtisi? Mitä te säädätte oikein, jos vaatteetkin on jatkuvasti jossain punkussa tai mustikassa? Kannattaisko ennemminkin opetella elämään sotkematta? Mulla on ehkä kerran elämäni aikana roiskunut paidalle tomaattikastiketta.

Vierailija
8/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:46"]Käytän Vanishin valkopyykille tarkoitettua tahranpoistoainetta. Pesuaineena Neutralin tai MiniRiskin valkopyykinpesuainetta. Noilla olen saanyt hyvin pidettyä valkoiset vaatteet tahrattomina ja puhtaina.
[/quote]

Kiitos vinkistä, tuota Vanishia täytyykin kokeilla!
Ap

Vierailija
9/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:49"]Mä en edes ymmärrä mitä niin "vaikeita" tahroja ihmisten vaatteisiin tulee, ettei ne tavallisessa pesussa lähtisi? Mitä te säädätte oikein, jos vaatteetkin on jatkuvasti jossain punkussa tai mustikassa? Kannattaisko ennemminkin opetella elämään sotkematta? Mulla on ehkä kerran elämäni aikana roiskunut paidalle tomaattikastiketta.
[/quote]

Esimerkiksi ruokaa laittaessa jos ei käytä essua, vaatteet sotkeentuu helposti. Ja kesällä tulee hiki-, ja aurinkorasvatahroja.

Vierailija
10/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:49"]

Kiitos vinkistä, tuota Vanishia täytyykin kokeilla!
Ap
[/quote]
Suosittelen! Ja meillä on ollut sitä ihan tavallista Vanishia, eikä sitä uutta Goldia, joten kalliimman valinta ei ole välttämätöntä. :)

Vierailija
12/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pinkkiä vanishia eikä se poistanut tahroja värikkäistä vaatteista. Sappisaippua tehonnut parhaiten, vaikka sekään ei ole aina kaikkia tahroja poistanut.

Vierailija
13/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omo pikkujätti (sinikorkkinen pullo) on meillä ykkösvalinta valkopyykille. Poistaa tahrat ja pinttymät esim. valkoisten hupparien hiharesoreista äärettömän hyvin, kun levittää nestettä tahrakohtiin ennen pesua. Lisäksi pyykistä tulee suorastaan hohtavan valkoista. Suosittelen lämpimästi. Tykkään myös pakkauksen kompaktista koosta, ei ole painavaa kannettavaa kauppakassissa.

Vierailija
14/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:13"]

Omo pikkujätti (sinikorkkinen pullo) on meillä ykkösvalinta valkopyykille. Poistaa tahrat ja pinttymät esim. valkoisten hupparien hiharesoreista äärettömän hyvin, kun levittää nestettä tahrakohtiin ennen pesua. Lisäksi pyykistä tulee suorastaan hohtavan valkoista. Suosittelen lämpimästi. Tykkään myös pakkauksen kompaktista koosta, ei ole painavaa kannettavaa kauppakassissa.

[/quote]Totta! Värilliselle pyykille en värillistä Omoa käytä, mutta valkoiselle pyykille minäkin olen huomannut Omon valkopesuaineen olevan parasta.

Vierailija
16/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/17 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain testissä Rainbowin 2€ maksava tahranpoistoneste peittosi kalliimmat Vanishit ym. (Juttu löytyy googlettamalla). Sen lisäksi käytän Omon valkopyykkinestettä, hyvin lähtee puhtaaksi ja pysyy valkoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi