Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelle, että nyt tarvitsen romantiikkaa!

Vierailija
22.07.2015 |

Ja lisäksi paaaaljon suutelua ja viettelyä. Mulla on tapana aina sanoa suoraan mitä haluan, koska mun mielihalut vaihtelee milloin mitenkin. Saatan päivällä laittaa viestin, että tänään sit revitään vaatteet päältä tai juuri että tänään tarttee romantiikkaa.

Miehelle on sinänsä sama, kunhan saa vaan jossain vaiheessa munansa pilluun.

En ymmärrä miksi naisen pitäisi vaan hiljaa odottaa, että josko mies osaisi käyttäytyä oikealla tavalla (ja sitten valittaa tänne, kun se ei taaskaan ymmärtänyt lukea ajatuksia).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu.

Vierailija
2/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Kuulostatpa ihanalta naikkoselta. Että vaatimalla vaadit romantiikkaa, mutta miehet ajattelevat naisia vain reikänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on siellä pääkopassa jotain, osaa se ihan pyytämättäkin antaa huomiota kumppanilleen. En olis ikinä miehen kanssa jota pitää käskeä tekemään itsestäänselviä asioita.

Vierailija
4/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:26"]Ja lisäksi paaaaljon suutelua ja viettelyä. Mulla on tapana aina sanoa suoraan mitä haluan, koska mun mielihalut vaihtelee milloin mitenkin. Saatan päivällä laittaa viestin, että tänään sit revitään vaatteet päältä tai juuri että tänään tarttee romantiikkaa.

Miehelle on sinänsä sama, kunhan saa vaan jossain vaiheessa munansa pilluun.

En ymmärrä miksi naisen pitäisi vaan hiljaa odottaa, että josko mies osaisi käyttäytyä oikealla tavalla (ja sitten valittaa tänne, kun se ei taaskaan ymmärtänyt lukea ajatuksia).
[/quote] Ei vittu mikä aloitus viesti, kaikki tuli ja kerrottiin heti suoraan siinä niin :)

Vierailija
5/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:59"]Jos miehellä on siellä pääkopassa jotain, osaa se ihan pyytämättäkin antaa huomiota kumppanilleen. En olis ikinä miehen kanssa jota pitää käskeä tekemään itsestäänselviä asioita.
[/quote] No jotku odottaa sitä että nainen ehdottaa, niin miksikäs ei sitten noin suoraan :D

Vierailija
6/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se ei itse älyä niin en minä rupea aikuista miestä opettamaankaan!!!

Vierailija
7/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:03"]Mutta jos se ei itse älyä niin en minä rupea aikuista miestä opettamaankaan!!!
[/quote] No ei kait sitä nyt kukkaan älä...pölijähän semmonen ukko on joka ei tajua

Vierailija
8/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:59"]Jos miehellä on siellä pääkopassa jotain, osaa se ihan pyytämättäkin antaa huomiota kumppanilleen. En olis ikinä miehen kanssa jota pitää käskeä tekemään itsestäänselviä asioita.
[/quote]

Sit sä valitat keskustelupalstoilla kun miehesi ei anna tarvitsemaasi :D

Vierailija
9/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä pyydän mieheltä romantiikkaa, hän ostaa minulle suklaalevyn.

Vierailija
10/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:59"]Jos miehellä on siellä pääkopassa jotain, osaa se ihan pyytämättäkin antaa huomiota kumppanilleen. En olis ikinä miehen kanssa jota pitää käskeä tekemään itsestäänselviä asioita.
[/quote]

Sit sä valitat keskustelupalstoilla kun miehesi ei anna tarvitsemaasi :D
[/quote]

Sellasen miehen voi jättää

Vierailija
11/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna pilluun -kielenkäyttö kuulostaa tosi romanttiselta. Ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan