Anoppi ja miehen exä liian hyvissä väleissä?
Eli tiedän olevani liian pikkumainen ja vähäsen mustasukkainenkin, mutta minua ärsyttää kun miehen ex ja äiti pitävät yhteyttä. Tai jos tarkkoja ollaan niin eivät edes muuten yhteyttä, mutta anoppi hoitaa eksän KISSOJA! Kyseinen nainen oli tosiaan miehen ensimmäinen pitkäaikainen tyttöystävä, ei siis lapsia tai sormuksia. Erosivat noin 5-6 vuotta sitten. Silti edelleen tämä eksä kuskaa välillä kissojaan anopille hoitoon lomamatkojen ja pitkien työpäivien ajaksi. Mieheni on kyllä äidilleen sanonut että tämmöinen peli ei ole yhtään soveliasta ja se pitää lopettaa, koska eivät ole kyseisen naisen kanssa missään väleissä. Myös siis mies sitä mieltä että tämä on kummallista, en vain minä. Mutta äiti ei halua.
Myös minua tämä tilanne tosiaan vähän nyppii. Olenko vain paska käly vai onko tämä ihan normaalia? :D
Kommentit (26)
Ja ongelma on mikä? Oletko allerginen ja pelkäät että karvat ja hilse kulkeutuvat teille asti?
Miksi ette ennen seurustelua vaadi miehen äidiltä listaa tämän ystävistä ja vedä sieltä yli kaikki ne, joita ette hyväksy?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:01"]Olet paska käly. Et sinä voi ohjailla muiden ihmisten ystävyys tai tuttavuussuhteita.
[/quote]
Missä olen ohjaillut mitään? Minusta vain on kummallista hoitaa poikansa entisen tyttöystävän kissoja ilman muuta ystävyystoimintaa, etenkään kun se poikaakin häiritsee :D -ap
[/quote]Ai, meidän äiti-ihmisten on siis elettävä lastemme ehdoilla vaikka lapset olisi jo aikuisia. Tässä tapauksessa vielä lapsen puolison ehdoilla taikka ihan pillin mukaan tanssien. No huhhuh. Minä olen kyllä tekemisissä tasan niiden ihmisten kanssa joiden itse haluan. Kuusi vuotta seurustelun loppumisesta on pitkä aika. Eiköhän mies ole jo päässyt eksästään irti ja kun ei ole yhteisiä lapsia niin eksähän on lähes kuin kuka tahansa muu vastaantulija. Mies varmaan vain myötäilee sinua urputtamalla tyhjänpäiväisestä asiasta. Hyvä merkki tietysti että mies haluaa miellyttää sinua. Minkä sille voi, että hänen äitinsä pitää jostakusta jonka mies on joskus tuntenut. Ei se vähennä äidin sinusta pitämistä. Vaikka kyllä oikeasti pitäisi vähentää, tuommoinen kontrollifriikkeily ei ole hyvän edellä! T. Anoppisi
Onko tämä Lahdessa? Nimittäin ystäväni vie myös kissaansa entiselle anopilleen hoitoon ja tekee matkustukseen liittyvää työtä. Erosivat eksänsä kanssa myös n. 5-6 vuotta sitten. Olen sivusta seuranneena ihmetellyt tätä kuviota, kun se anoppi ei millään meinaa päästää irti tästä poikansa eksästä, tai siltä se vaikuttaa välillä. Kirjoittelevat facebookissakin. En tiedä onko sillä "pojalla" (24v) uutta naista.naista
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:01"]Olet paska käly. Et sinä voi ohjailla muiden ihmisten ystävyys tai tuttavuussuhteita.
[/quote]
Missä olen ohjaillut mitään? Minusta vain on kummallista hoitaa poikansa entisen tyttöystävän kissoja ilman muuta ystävyystoimintaa, etenkään kun se poikaakin häiritsee :D -ap
[/quote]Ai, meidän äiti-ihmisten on siis elettävä lastemme ehdoilla vaikka lapset olisi jo aikuisia. Tässä tapauksessa vielä lapsen puolison ehdoilla taikka ihan pillin mukaan tanssien. No huhhuh. Minä olen kyllä tekemisissä tasan niiden ihmisten kanssa joiden itse haluan. Kuusi vuotta seurustelun loppumisesta on pitkä aika. Eiköhän mies ole jo päässyt eksästään irti ja kun ei ole yhteisiä lapsia niin eksähän on lähes kuin kuka tahansa muu vastaantulija. Mies varmaan vain myötäilee sinua urputtamalla tyhjänpäiväisestä asiasta. Hyvä merkki tietysti että mies haluaa miellyttää sinua. Minkä sille voi, että hänen äitinsä pitää jostakusta jonka mies on joskus tuntenut. Ei se vähennä äidin sinusta pitämistä. Vaikka kyllä oikeasti pitäisi vähentää, tuommoinen kontrollifriikkeily ei ole hyvän edellä! T. Anoppisi
[/quote]
Nappi vastaus!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:23"]Mun miehen äiti taas hoitaa mieheni ex-vaimon lapsia uudesta liitosta! Miehellä ja ex-vaimolla ei ollut lapsia mutta eron jälkeen ex-vaimo meni uusiin naimisiin ja sai lapsia. Lapset ovat anopilleni tärkeitä ja ex-vaimo on hänelle läheinen.
Ja minua asia haittaa ei niin yhtään :) Olen iloinen että anopilla on niin hyvä ystävä ja lapsia elämässään. Se ei ole minulta pois, silti minäkin olen anopille tärkeä samoin kuin hän minulle.
[/quote]
Jatkan vielä omaa tekstiä:
Ei olisi ikipäivänä tullut mieleenikään alkaa rajoittaa anopin ja ex-vaimon ystävyyttä! Itseni olisin siinä nolannut ja anopin tuntien hän ei todellakaan olisi lähtenyt vaatimuksiin mukaan. Hän asuu meistä vielä kaukanakin kun taas ex-vaimo naspurustossa.
Aikuisia tässä ollaan ja kaikilla takana elettyä elämää joka on olemassa vaikka sitä kuinka yrittäisi rajoittaa.
[/quote]
<3 vau! Moni saisi ottaa oppia sekä anopistasi että.sinun suhtautumisestasi.