Olen varastanut kymmenien tuhansien eurojen edestä tavaraa jäämättä kiinni
Kommentit (43)
Kaupoissa tallennuskamerat, ihan joka kulmassa. Kaikki tulee vielä paljastumaan, siihen voi mennä aikaa, mutta niin tulee ennen pitkää käymään. Tiedän, olen alalla. Nauti sitä odotellessa!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"]Mä oon miettinyt, itse kyseistä touhua monia vuosia pahaan olooni harrastaneena ja nyt lopettaneena, että ottavatko ne kaupassa kiinni jos huomaavat kameroista jotain? Vai voivatko kerätä ne näpistelyt yhteen, toimittaa todisteet poliisille ja sieltä tulisi sitten vähän isompi syyte? Eihän niitä tuotteita ole silloin enää missään. Ja vain nauhalta näkyy.
[/quote]juuri noin meillä ainakin tehdään :) Kuvat otetaan talteen ja tavaroiden arvo, sitten pamahtaa kerralla kun on "tarpeeksi". Onneksi nykyään taas pian ne sakot saadaan muutettua vankeudeksi, niinkuin ennen vanhaan, niin on joku vaikutuskin :)
[/quote]
Höpö höpö. Käytännössä tämä ei olisi mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"]Mä oon miettinyt, itse kyseistä touhua monia vuosia pahaan olooni harrastaneena ja nyt lopettaneena, että ottavatko ne kaupassa kiinni jos huomaavat kameroista jotain? Vai voivatko kerätä ne näpistelyt yhteen, toimittaa todisteet poliisille ja sieltä tulisi sitten vähän isompi syyte? Eihän niitä tuotteita ole silloin enää missään. Ja vain nauhalta näkyy.
[/quote]juuri noin meillä ainakin tehdään :) Kuvat otetaan talteen ja tavaroiden arvo, sitten pamahtaa kerralla kun on "tarpeeksi". Onneksi nykyään taas pian ne sakot saadaan muutettua vankeudeksi, niinkuin ennen vanhaan, niin on joku vaikutuskin :)
[/quote]
Samaa mieltä, onneksi muuttuu! Kiva sitten joillekin kun tulee vuosien vanhoista töppäyksistä isot syytteet jälkikäteen + vahingonkorvausvaatimukset voi nousta huimiin summin.
[/quote]
Samaa mieltä, onneksi muuttuu! Kiva sitten joillekin kun tulee vuosien vanhoista töppäyksistä isot syytteet jälkikäteen + vahingonkorvausvaatimukset voi nousta huimiin summin.
[/quote]
Ihan täyttä paskaa, jos ei rysänpäältä saada kiinni on perään täysin turha huudella ja kyttiä ei kiinnosta vittuakaan etsiä jotain myymälävarasta.
Oliko äitisikin samanlainen persläpi kuin sinä?
Orange is the new black. Että sinne vaan naisvankilaan lesboseksiä harrastamaan. Harmi kun Suomen vankiloissa hiukka eri olot ja rangaistuskäytäntö ei oo ihan niin mielivaltainen kun fiktiivisessä usassa.
No okei, provohan tää oli. Olen varastanut appelsiinin kaupasta pienenä, saakohan joku mut kiinni vielä?
ap
Toivottavasti tämä löyhämoraalinen varas saadaan kiinni nettivinkin avustuksella!
Hyvä on yhden irtokarkinkin varastin kerran
ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:10"]No okei, provohan tää oli. Olen varastanut appelsiinin kaupasta pienenä, saakohan joku mut kiinni vielä?
ap
[/quote]
Saitko orgasmin?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:10"]
No okei, provohan tää oli. Olen varastanut appelsiinin kaupasta pienenä, saakohan joku mut kiinni vielä?
ap
[/quote]
Menikö ap paniikkiin?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:10"]No okei, provohan tää oli. Olen varastanut appelsiinin kaupasta pienenä, saakohan joku mut kiinni vielä?
ap
[/quote]
Nettivinkki on jo laitettu
Luuletko et myyjiä oikeesti kiinnostaa et pöllit kamaa?
Minä tein Bodomin murhat!!! Vinkatkaa mammat.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:10"]
ap
[/quote]
Menikö ap paniikkiin?
[/quote]
Vähän myöhästä, mä laitoin jo nettivinkin :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:10"]
ap
[/quote]
Menikö ap paniikkiin?
[/quote]
Vähän myöhästä, mä laitoin jo nettivinkin :D
[/quote]
Ai että sä oot kova!! Mitali tulee postissa!
Mä pöllin aina kirppareilta kaikkea kivaa :) uskomattoman helppoa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"]Mä oon miettinyt, itse kyseistä touhua monia vuosia pahaan olooni harrastaneena ja nyt lopettaneena, että ottavatko ne kaupassa kiinni jos huomaavat kameroista jotain? Vai voivatko kerätä ne näpistelyt yhteen, toimittaa todisteet poliisille ja sieltä tulisi sitten vähän isompi syyte? Eihän niitä tuotteita ole silloin enää missään. Ja vain nauhalta näkyy.