Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varastanut kymmenien tuhansien eurojen edestä tavaraa jäämättä kiinni

Vierailija
21.07.2015 |

haluatko kysyä jotain?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"]Mä oon miettinyt, itse kyseistä touhua monia vuosia pahaan olooni harrastaneena ja nyt lopettaneena, että ottavatko ne kaupassa kiinni jos huomaavat kameroista jotain? Vai voivatko kerätä ne näpistelyt yhteen, toimittaa todisteet poliisille ja sieltä tulisi sitten vähän isompi syyte? Eihän niitä tuotteita ole silloin enää missään. Ja vain nauhalta näkyy.
[/quote]juuri noin meillä ainakin tehdään :) Kuvat otetaan talteen ja tavaroiden arvo, sitten pamahtaa kerralla kun on "tarpeeksi". Onneksi nykyään taas pian ne sakot saadaan muutettua vankeudeksi, niinkuin ennen vanhaan, niin on joku vaikutuskin :)

Vierailija
22/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa tallennuskamerat, ihan joka kulmassa. Kaikki tulee vielä paljastumaan, siihen voi mennä aikaa, mutta niin tulee ennen pitkää käymään. Tiedän, olen alalla. Nauti sitä odotellessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"]Mä oon miettinyt, itse kyseistä touhua monia vuosia pahaan olooni harrastaneena ja nyt lopettaneena, että ottavatko ne kaupassa kiinni jos huomaavat kameroista jotain? Vai voivatko kerätä ne näpistelyt yhteen, toimittaa todisteet poliisille ja sieltä tulisi sitten vähän isompi syyte? Eihän niitä tuotteita ole silloin enää missään. Ja vain nauhalta näkyy.
[/quote]juuri noin meillä ainakin tehdään :) Kuvat otetaan talteen ja tavaroiden arvo, sitten pamahtaa kerralla kun on "tarpeeksi". Onneksi nykyään taas pian ne sakot saadaan muutettua vankeudeksi, niinkuin ennen vanhaan, niin on joku vaikutuskin :)
[/quote]

Höpö höpö. Käytännössä tämä ei olisi mahdollista.

Vierailija
24/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"]Mä oon miettinyt, itse kyseistä touhua monia vuosia pahaan olooni harrastaneena ja nyt lopettaneena, että ottavatko ne kaupassa kiinni jos huomaavat kameroista jotain? Vai voivatko kerätä ne näpistelyt yhteen, toimittaa todisteet poliisille ja sieltä tulisi sitten vähän isompi syyte? Eihän niitä tuotteita ole silloin enää missään. Ja vain nauhalta näkyy.
[/quote]
Samaa mieltä, onneksi muuttuu! Kiva sitten joillekin kun tulee vuosien vanhoista töppäyksistä isot syytteet jälkikäteen + vahingonkorvausvaatimukset voi nousta huimiin summin.

Vierailija
25/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Samaa mieltä, onneksi muuttuu! Kiva sitten joillekin kun tulee vuosien vanhoista töppäyksistä isot syytteet jälkikäteen + vahingonkorvausvaatimukset voi nousta huimiin summin.

Vierailija
26/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is a bitch!

Vierailija
27/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Ihan täyttä paskaa, jos ei rysänpäältä saada kiinni on perään täysin turha huudella ja kyttiä ei kiinnosta vittuakaan etsiä jotain myymälävarasta.

Vierailija
28/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko äitisikin samanlainen persläpi kuin sinä?

Vierailija
29/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orange is the new black. Että sinne vaan naisvankilaan lesboseksiä harrastamaan. Harmi kun Suomen vankiloissa hiukka eri olot ja rangaistuskäytäntö ei oo ihan niin mielivaltainen kun fiktiivisessä usassa.

Vierailija
30/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, provohan tää oli. Olen varastanut appelsiinin kaupasta pienenä, saakohan joku mut kiinni vielä?

ap

Vierailija
31/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä löyhämoraalinen varas saadaan kiinni nettivinkin avustuksella!

Vierailija
32/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on yhden irtokarkinkin varastin kerran

ap

Vierailija
33/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:10"]No okei, provohan tää oli. Olen varastanut appelsiinin kaupasta pienenä, saakohan joku mut kiinni vielä?

ap
[/quote]

Saitko orgasmin?

Vierailija
34/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:10"]

No okei, provohan tää oli. Olen varastanut appelsiinin kaupasta pienenä, saakohan joku mut kiinni vielä?

ap

[/quote]

Menikö ap paniikkiin?

Vierailija
35/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:10"]No okei, provohan tää oli. Olen varastanut appelsiinin kaupasta pienenä, saakohan joku mut kiinni vielä?

ap
[/quote]

Nettivinkki on jo laitettu

Vierailija
36/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko et myyjiä oikeesti kiinnostaa et pöllit kamaa?

Vierailija
37/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein Bodomin murhat!!! Vinkatkaa mammat.

Vierailija
38/43 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:10"]

ap

[/quote]

Menikö ap paniikkiin?
[/quote]

Vähän myöhästä, mä laitoin jo nettivinkin :D

Vierailija
39/43 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:10"]

ap

[/quote]

Menikö ap paniikkiin?
[/quote]

Vähän myöhästä, mä laitoin jo nettivinkin :D
[/quote]

Ai että sä oot kova!! Mitali tulee postissa!

Vierailija
40/43 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pöllin aina kirppareilta kaikkea kivaa :) uskomattoman helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi