Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiin niiin keskustella Mika Aaltolan kanssa!! Älykäs mies ja ei puhu turhia täytesanoja.

Vierailija
27.02.2022 |

Sanovat minuakin hyväksi keskustelijaksi

T. Viisautta tunikassa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen ääni ja artikulointi.

Vierailija
2/6 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanotaan: "älykäs mies EIKÄ puhu turhia täytesanoja."

Aaltola ei keskustelisi kanssasi alkeellisten mokiesi takia, miehestä olen samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltola ei keskustelisi kanssasi alkeellisten mokiesi takia, miehestä olen samaa mieltä.

Ei Mikan twiiteissäkään oo aina pisteet ja lausejaot yhtä säntillisiä kuin puheilmaisussaan!

Ap

Vierailija
4/6 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää miestä minä tahansa, mutta älykkäänä ei voi pitää. Hän on tulevaisuuden tutkija ja väitti ettei Trumpista voi tulla presidenttiä. Kun tavan rahvaalle se oli itsestään selvää. Tuolla ukolla oli kaikki data ja laitteet ja avut käytössä ja niin selvää asiaa ei kyennyt uskomaan. Eipä sillä, ei voineet mikään muukaan valtamedia.

Onko mitään todistetta, että mies on millään tavalla perillä tämän konfliktin taustoista tai tulevaisuudesta? Vai riittääkö mammoille kun mies on sliipattu ja puhuu mukamasälykkäitä? No, tuo oli retorinen kysymys...

Vierailija
5/6 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Mikan twiiteissäkään oo aina pisteet ja lausejaot yhtä säntillisiä kuin puheilmaisussaan!

Ap

Että haluaisitkin vain twiittailla hänen kanssaan etkä keskustella? Se varmaan onnistuu huonommallakin artikulaatiolla.

Vierailija
6/6 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äää...ääää.... toistuu kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi