Ehdotin miehelle pientä muhistelua
Kommentit (25)
Keho on minun ja se on hyvä ja kaunis.
Ehdota sille peppumuhistelua niin varmasti innostuu.
Mitä eikö mies olekkaan jatkuvasti halukas tai toimi kun nainen sormia napsauttaa?
Olet tuhnulta haiseva läski :) Siinä kuule hiipuu kovimmankin panomiehen himot, vittuasikaan et pese kuin kerran viikossa, kunnon talit muhii sielläkin.
Mitä on muhistelu? Sitä että otatte naapurin Muhiksen (Muhammad) kolmanneksi pyöräksi?
Ydinasepelote vie kyllä lisääntymishaluja ja kuivaharjoitteluhalujakin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kehopositiivinen?
HIV-positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eikö mies olekkaan jatkuvasti halukas tai toimi kun nainen sormia napsauttaa?
Miehet on ihmeen hankalia. Aina niitä täytyy vietellä. Saamarin laiskaa porukkaa.
Onneksi on nuori rakastaja, joka kyllä jaksaa 💋
Jos on HIV ja lääkitys niin HIV ei tartu vaikka ehkäisyä ei käyttäisikään, senhän ovat jo julkisesti lääkäritkin monesti kertoneet.
Ootko miesvihaaja feministi. Kakkonen on tosirakkautta.
Kyllä vanhemmatkin rakastajat jaksaa.
Oma käsi ei koskaan petä, oma käsi ei koskaan mökötä eikä pihtaa, omalle kädelle ei tarvitse selitellä eikä olla uskollinen jne.
” Nuori rakastaja jaksaa… ” , kuulostaa siltä että itse on paljon vanhempi ja silloin rakastajan on jaksettavakin… - oli sitten nuori, saman ikäinen tai vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Ootko miesvihaaja feministi. Kakkonen on tosirakkautta.
Kakkonen on aitoa poikarakkautta. Tälläkin palstalla sitä kaivataa paljon.
Kaikillahan meillä on rakastajat ja rakastajatteret sehän on selvä ja ainahan he nuorempia ovat kuin me itse ja panomiehiähän tässä on joka jätkä se on aivan selvä asia.
HIV ei oo vuosikymmeniin ollut enään mikään ”juttu”, se on krooninen sairaus joka oikealla lääkityksellä ei haittaa elämää lainkaan. Tiedän mistä puhun.
Kai sulla sentään on rakastaja?